SUCCESS STORY PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN - 5 TESTIMONI DETOX JUTAWAN


Bila kita join satu-satu program mesti kita nak hasil yang cepat dan effective kan,  betul tak? 

Result Program Detox Jutawan memang  power. Sistem yang digunakan oleh coach yang berpengalaman dalam Program Detox Jutawan ini sangat berkesan dan memberi impak cepat kepada setiap pesertanya. 

Ini disebabkan komitmen penuh yang diberi oleh setiap peserta Dalam detox Jutawan. Mereka ada 'push factor' untuk fokus dalam program ini. Kebanyakannya adalah untuk menyingkirkan toksin yang sekian lama bersarang dalam tubuh badan.


Bila mereka menjalani Detox Jutawan ini, banyak simptom di atas dapat dikurangkan. Disinilah kita dapat lihat betapa istimewanya  detox Shaklee.

Setiap batch yang dijalankan juga berjaya dengan hasil yang sangat memberangsangkan. Antaranya Detox Jutawan batch 13.0 yang baru sahaja berakhir 4 September lalu, dengan RESULT 135 kilo dan 254 inci dapat ditarik keluar dari badan.

Hebat kan?😱


Ok,  Jom kita lihat 5 TESTIMONI JOM DETOX JUTAWAN INI 

TESTIMONI #1 : BABY BUMP HILANG


Bagaimana Encik Thalhah tekad untuk menurunkan berat badan atas sokongan isterinya. Berat asal beliau ialah sekitar 70.4kg, selepas join Detox Jutawan selama 17 hari, berat beliau berjaya turun sehingga 66.3 kg. Baby bump beliau juga dapat dihilangkan bonus wajah nampak lebih muda dan lebih bertenaga.


TESTIMONI #2 : DOKTOR BERJAYA TURUN 8KG


Kejayaan seorang doktor menurunkan berat badan sebanyak 8 kilo hanya dengan sekali detox. Hebat bukan?  Perbezaan ketara kelihatan pada muka beliau kesan penggunaan tersebut. 

TESTIMONI #3: SUSU JADI BANYAK SELEPAS DETOX




Antara testimoni paling berjaya apabila beliau dapat menurunkan berat badan sebanyak 8.6 kilo dalam 12 hari selepas hanya sekali join Detox . Beliau yang juga ibu menyusu terkejut dengan kesan detox bila susunya jadi melimpah ruah. Best kan susu banyak dalam masa yang sama badan kurus 😊

TESTIMONI #4 : HILANG 4 KG DALAM MASA 2 MINGGU 


Cik Putri Azura berusia 21 tahun  berjaya hilangkan 4 kilo dan 14 inci hanya dalam masa 2 minggu beliau join Detox Shaklee. Kesan power lain,  kulit beliau jadi semakin licin dan badan semakin bertenaga.


TESTIMONI #5 : HILANG 22 KILO DALAM MASA 8 BULAN



 Puan ana mengalami masalah obesiti dalam tempoh yang agak lama terutama sekali ketika hamil dan selepas melahirkan anak.  Beliau tekad untuk menurunkan berat badan dengan join Detox  Shaklee, akhirnya beliau berjaya kurus dalam usia 40 tahun,  hanya dalam masa selama 8 bulan 22 kilo hilang. Kisah beliau banyak dijadikan inspirasi bagi mereka yang ingin kurus secara sihat.

Nampak tak perbezaan kulit puan ana setelah  detox, flawless kan 😊

So kepada korang yang nak kurus secara sihat tu,  jangan tunggu lagi. Jom join detox Jutawan. Program ini diguide oleh coach yang berpengalaman dan hebat-hebat tau! 


Misi Jom Detox Jutawan ini bukan sahaja bantu kita untuk kurus tapi fokus  menyelesaikan banyak lagi masalah kesihatan.

Comments

Popular Posts