KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM BISNES SHAKLEE

My Master To be Affni Shahida, leader yang bertanggungjawab membuat saya jatuh cinta dgn Shaklee 😘

Assalamualaikum semua, hari ini saya ingin berkongsi bagaimana saya memilih Shaklee sebagai sumber pendapatan saya dan kejayaan yang saya kecapi dalam bisnes ini. 


Kejayaan setiap orang adalah subjektif, dengan Shaklee sebenarnya kejayaan yang saya yang capai adalah dari segi pembangunan diri, lebih  kesedaran terhadap kesihatan dan paling utama sekali keyakinan dalam setiap apa yang saya lakukan. 

MULA KENAL SHAKLEE 

Saya mula mengenali Shaklee pada tahun 2014 hanya sebagai pengguna. Pada masa itu ,walaupun ada juga buat bisnes Shaklee  secara sambilan tapi fokus saya sangat kurang disebabkan masih bekerja dan tiada sokongan daripada mana-mana leader. 

JATUH CINTA DENGAN SHAKLEE ..

Pada Oktober 2018, ketika saya sedang mencari-cari peluang untuk membantu menambah pendapatan keluarga, saya terjumpa iklan Bagaimana memulakan Spa Atas Nama Sendiri iaitu Projek TWB (THE WALKING BEAUTY) di facebook. 

Disinilah segalanya bermula,  dan tak sangka Projek dibawah Master Ainul Shahrazad  ini menjadikan Shaklee sebagai salah satu income utama pada yang menyertainya. 


Melalui TWB inilah,  saya melihat banyak peluang yang boleh dicapai dalam Shaklee. Antaranya ialah saya dapat menikmati beberapa penjuru income melalui sistem yang digunakan dalam TWB. 

Bersama Master Kam Maria - Trainer TWB 

Alhamdulillah, saya berjaya memulakan bisnes mobile Spa saya iaitu Imani Mobile Spa dan balik modal hanya lebih kurang 2 bulan sahaja,  dengan ilmu dan skill yang diberikan menjadikan saya lebih yakin untuk pergi lebih jauh dengan Shaklee. 

Antara pelanggan mobile spa yang saya jalankan


Dengan bisnes Shaklee dan Mobile Spa saya dapat menaikkan tahap keyakinan diri dan membantu lebih ramai wanita di luar sana mementingkan penjagaan kecantikan luaran dan dalaman. Saya juga sudah ada customer tetap setiap bulan, secara tidak langsung income yang saya dapat daripada mobile spa Dan Shaklee sangat banyak membantu suami dan keluarga.


Antara Hasil Mobile spa yang saya dapat 


Saya berjaya mengubah diri saya lebih yakin dengan kemampuan yang ada ,yang penting kena sentiasa  usaha dan tawakal kepada Allah 



Saya juga dapat memberi kesedaran kepada ramai pelanggan saya tentang kepentingan menjaga  kesihatan dan kecantikan  melalui produk Shaklee, salah satu penjuru income saya bersama Shaklee. 

ANAK SPA

Dengan skill dan strategi pemasaran yang diberikan, Alhamdulillah baru-baru ini saya dapat melahirkan anak Spa saya yang pertama. Kini target saya adalah untuk membawa mereka berjaya bersama-sama dalam TWB dan Shaklee. 




UPGRADE ILMU DALAM SHAKLEE 

Bisnes Shaklee ini memang banyak memberikan peluang dan ruang untuk saya upgrade diri lebih maju ke depan. 

Baru-baru ini juga saya dapat menyertai Kursus (MOREC)  Mother Recovery,  iaitu Kursus Penjagaan Pantang dan berpeluang menambah ilmu nutrisi dalam Shaklee.





Alhamdulillah, syukur saya rasa sangat bertuah dipertemukan dengan Shaklee. Target saya adalah untuk rank up dan mencapai lebih banyak kejayaan dalam Shaklee.💪

Doakan saya ye 😊 Korang yang nak bersama-sama dengan saya membina Impian dengan TWB dan Shaklee boleh hubungi saya .



FB :  Norra Imani 
FB Page : Kursus Mobile Spa Termurah 
whatsapp : 016-3649751
Instagram : Mobilespatwb_Imani

Comments

Popular Posts