Peluang Bisnes Shaklee - Kelebihan 3C dalam bisnes Shaklee yang hebat!

Assalamualaikum semua kepada semua pembaca blog saya, rasanya ramai yang nak tahu apa yang istimewanya dengan bisnes Shaklee ni sehingga ramai yang sustained dan menjadikan bisnes Shaklee ni sebagai bisnes family .

Okay,  di post kali ni saya nak kongsikan kelebihan utama yang menjadi tarikan paling kuat dalam Shaklee ni.



Inilah antara sebab utama saya memilih Shaklee sebagai bisnes, kehidupan sebagai surirumahtangga selepas meletak jawatan kerana ingin fokus pada keluarga menyebabkan saya melihat banyak kelebihan yang Shaklee tawarkan.

Jom kita lihat apa dia 3C yang Shaklee tawarkan kepada semua ahlinya samada  beli untuk kegunaan sendiri @ lebih berbaloi lagi bisnes dengannya.

TAWARAN HEBAT NO. 1 : CASH BONUS 


Kalau nak cerita sebenarnya banyak sangat kelebihan sebagai ahli Shaklee ni walaupun hanya guna sendiri sahaja,  bila korang dah mula buat bisnes dengan Shaklee, income yang korang dapat tu lagi bertambah la kan. 

Yang paling best sekali HARGA AHLI  DISKAUN 20% yang akan korang nikmati selepas jadi ahli. Kalau belum jadi ahli beza harga retail tu agak banyak tau. Kan dah rugi kat situ 😅

Bila pembelian korang mencapai sekurang-kurangnya 150 uv (Point)  lebih kurang RM480 automatik korang akan layak dapat  CASH BONUS.

Lagi banyak korang shopping dengan Shaklee lagi banyakla cash bonus yang dapat. Biasanya nilai bonus mengikut kadar 5% - 21% daripada pembelian yang dibuat.  Banyak juga kan ? 

Pembayaran bonus pula akan dikreditkan ke akaun korang setiap 14hb. Kalau tarikh tu jatuh pada weekend atau cuti umum, kemungkinan besar bonus dapat lebih awal tau.  Best kan!   disaat orang lain tengah bulan berjimat sementara cukup bulan , kami SID ni dengan senang hati duit masuk akaun. hihi  😁


Shaklee juga menawarkan peluang kepada ahlinya menjana income dengan PENDAPATAN TANPA HAD. Terdapat 9 tahap bonus Dan Anugerah Pencapaian. Maksudnya lagi lebih usaha korang kembangkan bisnes ni, lagi lebih yang korang akan dapat. 


TAWARAN HEBAT NO. 2 : CAR BONUS


Car Bonus ni hanya layak kepada mereka yang dah bergelar BUSINESS LEADERS , iaitu SUPERVISOR dan ke atas.  Ada syarat dan kriteria yang diperlukan untuk melayakkan korang dapat CAR BONUS ni. 

Seronok kan bila setiap bulan SHAKLEE yang bayarkan kereta kita . Kereta FREE memang bestla kan.. 😁

Yang paling mengujakan Shaklee bukan bagi kereta sebiji pada kita tapi ia dalam bentuk CASH! 


Ada antara MASTER dan LEADER dalam Shaklee yang dapat CAR BONUS mencecah sehingga RM5,000 sehingga RM 10,000 tau..biasanya nilai bayaran bulanan kereta tak sampai banyak tu kan, so lebihan boleh digunakan untuk perkara lain contohnya perbelanjaan Rumah @ sebagainya.  


TAWARAN HEBAT NO. 3 : CONVENTION TRIP



Convention Trip ni adalah TAWARAN yang paling best dalam bisnes Shaklee. Trip yang Shaklee tawarkan bukan biasa2 tau tapi MEWAH Dan semua perbelanjaan dari segi makan minum ,penginapan juga ditanggung SHAKLEE. 
Sehinggakan duit poket untuk shopping pun Shaklee bagi. Fuhh, best betul 😱  
Regional dan International Trip yang bukan calang-calang layanannya,  5star. Malah Shaklee juga menyediakan TRIP UMRAH kepada yang layak.

So korang jangan lepaskan peluang ni, jom kita mulakan dan melakar kejayaan bersama-sama. Dengan Shaklee segala Impian Takkan jadi hanya IMPIAN semata.

Mulakan langkah korang, Jana income dengan Shaklee, dengan hanya RM75 korang dah berpeluang buat income sehingga 4-5 angka malah lebih lagi.

Korang nak mendaftar @ nak tau lebih lanjut meh whatsapp je saya ye. 😊



Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi saya untuk:-



KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (016-3649751)

FACEBOOK : Norra Imani

INSTAGRAM : mamazulfa e_shoppe

Your Certified Shaklee Mini Nutritionist:-

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!












Comments

Popular Posts