MENTOR BISNES SAYA.


Assalamualaikum, hai semua.. Post kali ini saya nak kongsikan siapa kah bisnes mentor saya dalam Shaklee dan TWB. 

Seperti yang kita tahu, sebelum kita memulakan sesuatu perniagaan / bisnes kita pasti memerlukan leader atau mentor yang dapat membimbing kita untuk mencapai kejayaan dan mencapai matlamat sebenar dalam bisnes yang kita ceburi. 

Mentor ini selain dapat jadi contoh dan inspirasi kepada kita dengan kejayaan mereka,  mereka juga adalah orang yang akan pastikan kita tidak akan 'lost' dan hilang fokus dalam bisnes. 

Ok, dalam The Walking Beauty dan Shaklee, mentor paling dekat dihati saya ialah Puan Affni Shahida, beliau inilah yang sentiasa memberi saya bimbingan dari segi marketing, strategi dalam bisnes, semangat supaya saya tidak mudah untuk  putus asa dan dia ni kecil-kecil cili api tau! Sangat bernas dan informative orangnya, tempat rujukan kami dalam team hebat beliau iaitu  MIND GROUP , apa jua masalah yang kami hadapi, beliau boleh bagi solution dengan cool je 😍


Master to be Affni Shahida, ketika join kursus MOREC 

Beliau ni antara otai hebat dalam Shaklee, dan Insha allah dalam masa terdekat akan memegang title Master Coordinator, level tertinggi dalam Shaklee.  Bermula tahun 2013, beliau tidak pernah gagal mendapat semua benefit dalam Shaklee,  Kereta FREE,  percutian Dalam dan  Luar Negara FREE, BONUS SHAKLEE hampir puluhan ribu setiap bulan. Korang boleh lihat link ni : Peluang 3C hebat dalam Shaklee

 Beliau juga adalah antara Trainer TWB yang paling aktif menaikkan Kursus Mobile Spa dibawah TWB sebagai bisnes yang menjadi pilihan ramai masakini.

Incentive Trip Shaklee yang beliau qualified 

Semoga saya dapat melakar kejayaan dalam TWB dan Shaklee seperti beliau. Perkara yang paling saya sangat suka tentang beliau ialah setiap kali personal coaching bersamanya sentiasa ada aspek kerohanian yang ditekankan. Apa jua yang kita lakukan hendaklah berbalik kepada Allah dan sentiasa tawakal kepadaNya. Ubah diri jadi lebih yakin dan sentiasa bersangka baik dan positif walau dalam apa jua keadaan. 

Dia juga tidak pernah lokek dalam terus memberi ilmu kepada kami samada duniawi atau ukhrawi. Saya rasa sangat bertuah dipertemukan dengan beliau asbab menyertai TWB dan Shaklee.😊


Comments

Popular Posts