Apa Yang Best Bila Join Team Jutawan



Team yang hebat menentukan hala tuju sebenar bila kita buat sesuatu bisnes. Dengan team Jutawan semuanya diorganize , matlamat korang dalam bisnes nampak jelas,  dibimbing A to Z, disokong dan dibantu  dalam pelbagai cara. Disitulah KELEBIHAN TEAM JUTAWAN.

Yang penting usaha dan tawakal! So, Jom kita tengok apa yang best bila korang join Team Jutawan ni. 

_____________________________________________

Dalam team Jutawan ni kita ada 10 orang MASTER yang hebat2 dan mempunyai aura tersendiri. Master ni adalah LEVEL yang tertinggi dalam bisnes Shaklee. Income mereka ada yang mencecah hampir 6 ANGKA sebulan.

Jadi memang banyak ilmu, strategi, pengalaman masing-masing yang mereka kongsi dalam team ini supaya semua ahlinya mendapat manfaat. Best kan!


 10 orang Master tersebut ialah :

  • Master Nur Laila (penaung)
  • Master Nur Zahirah
  • Master Zura Betty
  • Master Hafsah
  • Master Ainul Shahrazad
  • Master Kam Maria
  • Master Athirah
  • Master Wan Muliani
  • Master Farina
  • Master Abby Misaha


Saya di bawah Master Maria team (MFMS)  + TWB bersama bimbingan Master Ainul Shahrazad juga. Bila saya berada dalam team Jutawan secara tak langsung membantu saya dalam pelbagai aspek kehidupan samada bisnes ,keluarga ,kerohanian, kesihatan dan matlamat sebenar yang perlu kita capai.

-------------------------------------------------------------------

KELAS BIMBINGAN DAN NUTRISI YANG BERTERUSAN

Tak kisahla korang ni surirumah atau bekerja, bila-bila masa je boleh dapat ilmu, dengan team Jutawan coaching  dan sharing secara online sentiasa berterusan dan diupdate dari masa ke semasa. Tiada alasan lagi tak nak menuntut ilmu ,semua dah tersedia.

Setiap coaching yang dibuat juga sentiasa diberi reminder terlebih dahulu sebelum bermula, jadi memang mudah lah kita nak fokus kan.   



Online coaching Daripada Master Laila, beliau banyak mementingkan tentang push Factor dalam bisnes Shaklee. 


Master Ira yang sentiasa mengingatkan tentang keperluan produk dan fokus kami dalam Shaklee. 


Master Athirah yang banyak memberi inspirasi melalui kejayaannya, semangat beliau sangat tinggi walaupun usianya masih muda. 


Master Maria yang sentiasa berkongsi teknik berkesan dalam  bisnes Shaklee. Saya sangat berbangga berada dibawah Team beliau MFMS

Master Zura yang sentiasa berkongsi rutin kehidupan yang betul supaya kita boleh fokus Setiap apa yang kita lakukan. 

Coaching teknik Dan strategi yang tepat untuk melahirkan team yang lebih besar


Sharing tentang bagaimana mudahnya kita menarik lebih ramai lagi join bisnes Shaklee .

Master Ainul Shahrazad yang sentiasa memberi kami semangat dan inspirasi dengan kisah-kisah kejayaan beliau. Dengan projek beliau The Walking Beauty, saya dapat menikmati banyak peluang besar dalam Shaklee 😊

-------------------------------------------------------------------
Ini hanyalah sebahagian kecil ilmu yang kami dapat hampir setiap hari.  Satu-satunya team yang sentiasa memberi kami jalan untuk maju ke hadapan.  Tugas kami adalah hanya sentiasa berusaha menyebarkan kebaikan Shaklee seterusnya mencapai impian masing-masing

 Bila 10 orang yang berjaya bergabung berkongsi idea,  tips, rahsia kejayaan masing-masing dalam satu team, apa lagi  yang korang mahukan dalam sebuah TEAM? 

So korang yang nak melakar kejayaan bersama-sama Saya dan join team yang hebat  ni, boleh hubungi saya ye:



CONTACT : CALL / WHATSAPP
 (016-3649751)

FACEBOOK : Norra Imani

INSTAGRAM : mobilespatwb_imani






Comments

Popular Posts