BAGAIMANA CARA NAK JOIN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN?


Assalamualaikum semua, since saya ada buat sharing tentang kelebihan program Jom Detox Jutawan , ramai juga lah yang bertanya cara nak join program ni..

Jadi hari ni saya kongsikan ye, step by step bagaimana nak join program Detox Jutawan  yang ausome ni. Kenapa saya cakap ausome? korang boleh tengok hasilnya di  Success story program jom detox jutawan 😊


Ok, first step untuk korang join program Jom Detox di bawah group Jutawan kami ialah korang mestilah belum lagi menjadi ahli Shaklee daripada mana-mana group lain. 

Dan jika korang  dah pernah jadi ahli Shaklee sebelum ni, pastikan yang keahlian dah pun tamat tempoh . Jadi, kami akan register korang di bawah group kami (Team Jutawan). Korang boleh tengok Apa yang best bila join Team Jutawan ni. 

  1. Bila korang dah berpuashati dan decide untuk join program Jom detox ni, boleh terus berikan details kepada saya untuk Pre-Registration.
  2. Boleh whatsapp saya di link ini KLIK SINISaya akan perlukan details seperti:
  • Nama penuh 
  • Nombor IC
  • Alamat Penuh
  • E-mail
  • Nombor akaun bank
  • Nama suami/isteri (jika ada)
  • Nombor IC suami/isteri (jika ada) 
Kenapa saya perlukan details ini?  Ini untuk memudahkan saya buat Pre registration  untuk korang sebagai ahli Shaklee. 

Selepas itu, korang boleh buat pilihan Pakej Detox mengikut keperluan dan bajet yang ada . Di dalam Pakej Set Detox Jutawan,  terdapat dua Pakej yang boleh dipilih iaitu Platinum dan Gold.

2 pilihan Pakej Set Detox Jutawan iaitu GOLD dan  PLATINUM
Disini korang boleh lihat fungsi dan kelebihan pada setiap pilihan Set Detox Jutawan. Semestinya bila korang nak hasil detox yang betul-betul efektif, kebaikan menyeluruh dari segi luaran dan dalaman, saya cadangkan untuk memilih Set Platinum.

Tapi kalau korang memilih Set Gold untuk lebih  bajet, kesannya tetap bagus untuk kesihatan kita. Yang penting kita ada usaha untuk menambahbaik tahap kesihatan dengan menjalani program detox  seperti ini. 

Program detox Jutawan ini ibarat reset balik organ-organ kita, dah berapa lama kita hidup contohnya 30 tahun, dengan  rutin pemakanan yang tidak sihat ditambah pula dengan masalah obesiti yang menjadi masalah utama rakyat Malaysia. Detox adalah cara paling baik untuk membersihkan organ dalaman kita.

Antara masalah yang timbul akibat obesiti.

Step seterusnya, bila korang dah pilih Set Detox yang korang nak dan buat pembayaran. Kita akan uruskan pembelian sehingga barang korang sampai ke tangan.

Selepas tu, korang akan ditambah ke Whatsapp group Khas Jom Detox untuk coach yang berpengalaman guide dari segi pemakanan, pengambilan nutrisi ,senaman dan banyak lagi coaching yang special bagi memastikan program detox ini mencapai matlamat sebenar.

Yang paling best coach yang terlibat bukan calang-calang tau,  mereka ini adalah proven results daripada program detox yang terdahulu . Jadi, dah tentu results yang power juga korang dapat! 😱

Kalau korang nak tau bimbingan dan support group dalam Program Jom Detox Jutawan ini hanya 17 hari sahaja, Pre Detox 5 hari, 7 hari detox sebenar, dan 5 hari lagi Post Detox.

Ok,  korang boleh lihat banyak lagi testimoni hebat daripada program ini disebabkan menu eat clean, exercise simple tapi berkesan, ditambah pula dengan pengambilan set detox eksklusif daripada Shaklee.




So korang yang nak join Program Jom Detox Jutawan ini dan tak sabar nak rasa effectnya, cepat-cepatlah hubungi saya Nor 016-3649751.

Bertindak sekarang untuk dapatkan kesihatan yang lebih baik, bukan untuk jangkamasa singkat tapi tahap kesihatan yang berpanjangan sehingga ke hari tua. 




Comments

Popular Posts