KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Hari ni saya nak kongsikan tentang Program Detox ..bila sebut tentang detox ramai diantara kita mesti fikir kalau detox tujuannya mesti lah untuk kurus kan...tapi dengan Program Detox Jutawan ni, ianya berbeza dengan program detox yang lain. 

Ok, sebelum tu kenapa Ia dipanggil Program Jom Detox Jutawan?  sebabnya program detox Shaklee  ini  di anjurkan oleh satu kumpulan khas yang digelar 'Jutawan'.

Konsep bagi Program Detox Jutawan ini adalah pada asasnya dari segi pemakanan dan pengambilan supplement daripada detox Shaklee dimana ianya mendapat kelulusan daripada doktor dan pakar nutrisi. 

ProgramDetox Jutawan yang baru sahaja bermula


Jadi yang membezakan ProgramDetox Jutawan ini lain daripada program detox yang biasa ialah kesannya kita dapat lihat pada peserta yang menjalani program ini bukan sahaja dapat turunkan berat badan secara konsisten, malah perubahan yang sangat drastik dari segi kesihatan ,kulit dan penyingkiran toksin yang berkesan. 

KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN 
  • Program Jom Detox Jutawan ini bukan sahaja fokus semata-mata untuk kurus malah merangkumi kesihatan menyeluruh luaran dan dalaman. Program ini juga memberi pilihan kepada peserta memilih Pakej Detox mengikut keperluan  mereka. Antara 2 set yang diberi pilihan  ialah Set Platinum dan Set Gold :


  • Support Group yang berkesan dalam menyokong satu sama lain diwujudkan dalam Program Detox Shaklee ni. Jadi peserta tidak dibiarkan menjalani proses tersebut bersendirian malah mendapat semangat dan galakan bagi menjayakannya. 

  •  Dibimbing oleh coach yang berpengalaman, berdedikasi dan sangat komited bagi memastikan peserta dapat diguide dengan betul dari segi pemakanan dan sebagainya.  Mereka juga terlebih dahulu menjalani program ini dan proven results . Bukan semua orang boleh menjadi trainer bagi program detox Jutawan ini. Jom kita tengok Antara testimoni Program detox Jutawan ni :




  • Senarai meal plan juga disediakan sepanjang program detox Jutawan ini.  Dimana peserta diberikan banyak pilihan resepi sihat yang sedap dan mudah untuk disediakan.


  • Tempoh Program yang singkat, hanya 17 hari sahaja Program Detox Shaklee ini dijalankan.  Selepas itu,  terpulang kepada peserta memilih untuk meneruskan ke Siri yang seterusnya atau tidak. 
So korang yang dah lama tercari-cari program detox yang sesuai,  Program Jom Detox Jutawan ini adalah pilihan terbaik dan ia terbukti berkesan membantu ramai orang kurus secara sihat. 

Jom jaga kesihatan kita dengan dapatkan IDEAL WEIGHT. 😊



Comments

Popular Posts