Pakej Pilihan Program Jom Detox


Assalamualaikum semua, diharap korang ceria selalu. Ok, pada posting kali ini saya nak terangkan beberapa pilihan Pakej Program Jom Detox yang Shaklee tawarkan. Tahniah bagi mereka yang memilih Program ini bagi memperbaiki tahap kesihatan yang lebih baik. Sebenarnya korang membuat satu pihan yang terbaik dengan menyertainya.


Jadi pada mereka yang belum mengetahui dan masih kurang jelas tentang Program Jom Detox ini, secara ringkasnya ia adalah satu program bimbingan yang berlangsung selama 17 hari yang melibatkan tiga peringkat iaitu Pre-Detox, Detox week dan Post -Detox.  Selain itu juga, program ini juga merangkumi Meal Plan yang disediakan pakar nutrisi dan disokong oleh pakar pemakanan. 

Program Jom Detox Shaklee ini tidak hanya tertumpu untuk penurunan berat badan sahaja, malah ia bertindak untuk membuang toksin bagi mendapatkan kesihatan yang lebih baik dengan fungsi membersihkan dalaman hingga ke sel. Korang boleh BACA >>> Detox Bukan Sekadar Untuk Kurus dan Detox Selesaikan Banyak Masalah Kesihatan

Ok, Jom kita tengok antara pilihan Pakej Jom Detox Jutawan yang ditawarkan :



 Pakej Gold Set ini adalah antara pilihan bajet  rendah yang korang boleh dapatkan dalam Jom Detox Jutawan. Korang akan dapat keahlian PERCUMA bernilai RM75 termasuk coach fee yang akan guide korang dalam program ini nanti. Set ini mengandungi 5 barang iaitu :

Sebotol Herblax (120 biji)
Sebotol Alfalfa Complex (300 biji)
Sebotol Peppermint Ginger Plus  (90 biji)
Sebotol DTX Complex (90 biji)
Sebotol Cinch (Chocolate / Vanilla)




Pakej Platinum Set ini adalah  pilihan ramai dan memberi kesan yang paling optimum  dalam Jom Detox Jutawan. Ini disebabkan pakej ini mengandungi supplement tambahan iaitu VIVIX. Ia bertindak sebagai agen utama dalam membakar lemak dan  mengawal ketagihan korang untuk mengambil makanan yang manis disamping membantu melancarkan proses penyingkiran toksin. . Set ini mengandungi 6 barang iaitu :


Sebotol Herblax (120 biji)
Sebotol Alfalfa Complex (300 biji)
Sebotol Peppermint Ginger Plus  (90 biji)
Sebotol DTX Complex (90 biji)
Sebotol Cinch (Chocolate / Vanilla)
Sebotol VIVIX




Pakej PLS iaitu Jom Detox Set dan Jom VIVIX Set pula adalah pilihan pakej yang baru dilancarkan bermula Oktober ini. Dengan pembelian mana-mana set di atas korang akan mendapat keahlian PERCUMA kecuali Coach fee sebanyak RM20 dalam Program Jom Detox Jutawan.


So, korang yang nak turunkan berat badan dan dalam masa yang sama nak meningkatkan tahap kesihatan kepada lebih baik jom sertai Program Jom Detox Jutawan ini. Program ini sangat berlainan dengan prgram detox biasa di luar sana sebab program ini kita lebih fokus untuk menyingkirkan toksin dalam badan terlebih dahulu.

Seperti yang kita tahu, dalam badan kita memang ada ada toksin. Jadi lemak lemak dalam badan akan berusaha untuk 'menutup' toksin ini agar ia tidak membahayakan tubuh badan kita. Kesannya, badan kita menjadi gemuk.

Jika kita kurus menggunakan kaedah biasa, lemak lemak tadi akan hilang. Badan akan menjadi kecil dan ringan. Tetapi toksin dalam badan masih tidak dikeluarkan.

Jadi selepas fasa diet dah tamat, kita makan seperti biasa dan ia akan mengakibatkan pengumpulan lemak meningkat untuk menutup toksin yang masih ada dalam badan. Berat badan akan naik dengan sangat cepat.

Program Detox Jutawan ini menyediakan tempoh Pre Detox, Detox dan Post Detox dalam tempoh 17 hari akan membantu membuang toksin dari dalam badan serta lemak lemak berlebihan.

Apabila berat turun, toksin dalam badan turut dikeluarkan. Ini menyebabkan proses "Rebound" susah berlaku.
Jom Detox Jutawan untuk batch seterusnya akan bermula pada 16 Oktober ini.


Jika korang nak mengetahui lebih lanjut tentang Program Jom Detox Jutawan ini, boleh hubungi saya ya.

Nor

Pengedar Shaklee SID 1308810

Beautician TWB
Whatsapp : 016-3649751
FB : Norra Imani
IG : mamazulfa_eshoppe (Shaklee)
         mobilespatwb_Imani

FB PAGE : Kursus Mobile Spa Termurah



Comments

Popular Posts