Perbezaan Program Jom Detox Jutawan dengan Program Kurus Lain



Assalamualaikum, hai apa khabar semua pembaca? diharap semuanya sihat selalu hendaknya ye. Post kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang perbezaan Program Jom Detox Jutawan dengan program kurus yang lain.Ramai yang mengajukan tentang persoalan ini disebabkan testimoni  peserta yang berjaya dalam program ini sangat besar sebenarnya.

Program Jom Detox Jutawan adalah program yang sangat berbeza dan eksklusif dibandingkan dengan program kurus yang lain. Ini disebabkan Program Detox Jutawan ini lebih fokus kepada tujuan mengembalikan semula kestabilan kepada sistem badan bagi membolehkan sistem badan berfungsi dengan sempurna.



Sebelum itu, kita kena tahu antara 10 sebab utama kenapa kita semua perlu detox:

1. Untuk buang Toksin daripada badan
2. Untuk mencegah penyakit kronik
3. Meningkatkan sistem imunisasi badan
4. Mengurangkan berat badan
5. Memperlahankan proses tua sebelum waktunya
6. Meningkatkan kualiti kehidupan
7. Meningkatkan tenaga
8. Kualiti kulit semakin cantik
9. Ketenangan mental dan emosi
10. Mengembalikan kestabilan kepada sistem badan

Ok, jom kita lihat apa perbezaannya ..Antaranya ialah program Jom Detox Jutawan ini mengandungi 3 fasa dan dijalankan selama 17 hari coaching bersama coach terlatih.


Fasa 1 (Pre-Detox): Tempoh untuk kita lebih bersedia dengan tempoh detox. Untuk kita ubah mindset

Fasa 2 (Detox): Tempoh kita detox dengan meal plan yang telah disediakan.

Fasa 3 (Post-Detox): siapa yang buat Detox betul-betul. Akan dapat result badan lebih cergas, berat badan continues turun, kulit cantik, nampak lebih muda.

Selain itu juga bila anda join program #JomDetox, apa yang anda akan dapat ialah:

1) Support group yang aktif selama 17 hari. Pakat kurus ramai-ramai baru syok! Buat dengan gembira dan tak stress langsung.

2) Dapat guide, info dan monitoring dari Detox Coach bertauliah. Ada masalah boleh tanya. Takde lah duk murung makan pisang sorang-sorang 😂

3) Ada detox meal plan oleh nutritionist bertauliah, approved by doctor. Ada reason di sebalik menu tiap hari. Program ni bantu ubah lifestyle kepada healthy lifestyle. Jadi rutin diri.

4) Program detox ni fokus buang toksin berkurun dalam badan yang boleh sebabkan sakit kronik. Bonus turun berat, kulit cantik dan badan sihat.

5) Ada guide step by step setiap hari. Hanya ikut betul-betul setiap step. Confirm banyak turun berat dan inchloss.

6) Dapat guide senaman yang betul. Nak kecikkan bahagian mana? Haaa sila buat senaman yang dicadangkan.

7) Bila turun berat automatik muka makin cantik & hensem, kulit glowing dan nampak makin
Apa lagi perbezaan program Detox ni dengan Program Kurus yang lain?

8) Kami bimbing anda untuk detox dengan ilmu. Bukan semberono atau ikut ikutan.

9) Program kami TERBUKTI BERKESAN bagi peserta sebelum ni yang betul betul ikuti panduan yang kami beri (boleh rujuk testimoni sebelum ni) >> Success Story Peserta Detox Jutawan.

Biasanya Program Kurus yang lain hanya menekankan objektif utama iaitu proses menurunkan berat badan dengan cepat tanpa sistem yang betul, akhirnya berat badan peserta hanya turun dalam masa yang pendek dan naik dengan cepat pula dalam tempoh yang singkat.



Diet VS Detox TAK SAMA

kalau kita lihat pada gambar, Cleansing (Detox) is better than dieting.

Kalau sekadar diet sahaja, berat akan rebound. Kalau detox, and sambung diet, berat takkan rebound. Ia akan maintain. Ramai dah cuba formula ini. Ia benar2 berkesan!

Bila kita melakukan detox, walaupun dalam apa-apa program detox sekalipun, 80% proses detox tu sendiri dibuat oleh hati. Dengan Jom detox Jutawan, detox kita melibatkan lima organ iaitu paru-paru, buah pinggang, hati, kulit dan sistem penghadaman. Disinilah keperluan supplement Shaklee dan bagaimana ia memainkan peranan penting dalam program ini.

 Ini disebabkan program kurus lain dijalankan tanpa menitikberatkan keperluan supplement menyebabkan badan peserta tidak selesa kerana kekurangan zat dan nutisi yang sepatutnya.

Bila kurang makan, badan kita kurang zat. Kalau badan kurang zat, boleh membawa kepada penyakit lain juga tu.  

Jadi, pada anda yang ingin menurunkan berat badan secara sihat,  jom sertai kami di Program Jom Detox Jutawan. Anda pasti akan berpuashati dengan hasilnya. 

Dan Berita Baiknya kali ini, kami ada jaminan wang anda dikembalikan sekiranya sepanjang program ini tiada apa-apa perubahan kepada kesihatan atau berat badan anda. Dengan syarat segala arahan coach telah anda patuhi.




Comments

Popular Posts