Detox Bantu Selesaikan Banyak Masalah Kesihatan



Assalamualaikum semua, hai korang...diharap semua ceria2 selalu ye 😊.  Ok, seperti yang kita tahu ramai yang buat detox ni tujuannya hanya lah untuk kurus.  Tapi dengan Program Jom detox Jutawan ini, bukan sahaja matlamat kurus itu dapat kita capai malah banyak lagi masalah kesihatan yang dapat kita selesaikan. Korang boleh baca sini >> Kelebihan Program Detox Jutawan 

1. Migrain dan Resdung semakin berkurangan dan hilang.



 Kisah Puan Rubaiyah Asan, berumur 43 tahun, antara proven results coach detox Jutawan . Beliau menyertai Program Detox ini kerana faktor obesiti yang dialaminya menyebabkan banyak masalah kesihatan muncul seperti tekanan darah tinggi, migrain dan resdung.

Selepas 3 kali detox beliau berjaya menurunkan berat badan sehingga 16kg dan sangat teruja apabila beliau bangun pagi,sakit tumit kakinya hilang dan tidak lesu seperti sebelum detox.

Staminanya makin bertambah dan migrain yang selama ini beliau hadapi tidak menyerang lagi, tekanan darah nya juga semakin stabil selepas detox.

Bersin pada waktu pagi berpunca daripada resdung juga hilang, bonus kulit beliau semakin cantik dan tidak kusam lagi seperti sebelum detox sehingga beliau kelihatan awet muda daripada usia sebenar 😍.

2. Detox membantu proses pemulihan Pesakit SLE 


Kisah seorang SLE Fighter Magdalen berumur 40 tahun yang menyertai program Jom detox Jutawan untuk mengurangkan berat badan dan mencari jalan mengurangkan flamation disebabkan SLE.

Akhirnya dengan pemantauan yang berkesan dari segi pemakanan dan pengambilan supplement yang diluluskan oleh doktor dan  nutritionist  bersama coach program detox ini, beliau dapat menyelesaikan beberapa masalah kesihatan yang dihadapinya.

Antaranya ialah sebelum detoks, badannya sentiasa penat di siang hari even dah cukup tidur ,Selepas detox, badan beliau semakin ringan dan bertenaga terutama sekali di siang hari.

Masalah lain pula adalah, kaki beliau still rasa numbness (kesemutan) setiap masa sejak selepas koma suatu masa dulu ditambah masalah berat badan yang susah turun even beliau sentiasa melakukan  senaman cardio setiap hari ditambah sakit sendi, demam dan selsema yang sentiasa menyerang setiap bulan.

Selepas menjalani detox,semua penyakit yang dialami sebelum ini beransur hilang dan paling menggembirakan beliau ialah berat yang turun tak rebound balik ,saiz juga bertukar dari XL ke M. Banyak simptom kesan daripada SLE yang beliau hidapi  semakin berkurangan.  Ini menyebabkan beliau semakin jatuh cinta dengan Program detox Jutawan 😍. Semuanya hanya berlaku kurang daripada 36 hari sahaja... Wow dasyat kan penangan detox Jutawan ni?

3. Bacaan tekanan darah tinggi menjadi normal. 



Pesakit Darah tinggi yang bergantung dengan ubat sebelum menyertai detox akhirnya setelah menyertai Program Jom detox dapat bacaan tekanan darah yang normal dan stabil. Jadi,  memang terbuktila kan program ini membantu ramai orang lebih sihat walaupun menghidapi penyakit yang agak kronik.

Korang boleh lihat banyak lagi testimoni masalah kesihatan lain yang dapat diatasi dengan Program Jom Detox Jutawan ini.



Banyak lagi tau result yang mengejutkan hasil daripada program ini. 

Sedikit demi sedikit Program Jom Detox Jutawan ini bagi impact yang besar pada kesihatan rakyat Malaysia insyaAllah.

Siapa yang tahun ni belum capai lagi ideal weight? Anda masih berpeluang lagi tau. Ada masa 2 bulan lagi untuk korang usaha.

Jom! Misi untuk kembali sihat dan bantu lebih ramai lagi sihat melalui Jom Detox Jutawan.

Yeahhhh!

#Share post ini agar kita boleh bantu lebih ramai orang. InsyaAllah 😊

Intake untuk batch 17.0 bermula pada 15 Oktober ini. 

#JomDetoxJutawan
#LetsDetoxLAT

Norra Imani 
016-3649751


Comments

Popular Posts