Incentive Trip Shaklee (Regional & International)




Assalamualaikum, hai korang semua, kali ni saya nak share antara kelebihan bisnes Shaklee yang paling awesome iaitu Incentive Trip (Regional & International). Korang juga boleh baca benefit lain yang Shaklee offer dalam perkongsian saya sebelum ini >> Kelebihan 3C Dalam Shaklee

Salah satu incentive yang Shaklee tawarkan ialah Incentive Trip Shaklee, tajaan pelancongan mewah dalam dan luar negara yang pasti korang impikan sepanjang hidup korang. Dengan Shaklee ia tidak mustahil jika korang mampu fokus dan memberi sepenuh komitmen dalam bisnes ini.

Tawaran ini terbuka kepada semua bisnes leader yang berjaya mencapai mata yang ditetapkan oleh pihak Shaklee mengikut level yang ditentukan dalam bisnes ini.

Bagi bisnes cycle tahun 2019 / 2020, pihak Shaklee telah menawarkan lokasi Seoul dan Switzerland sebagai destinasi pelancongan PERCUMA. Inilah masanya untuk korang yang dah lama nak melancong ke Korea tu, dan grab peluang keemasan ini. Masukkan dalam list target  korang untuk merasai percutian yang bertaraf 5 bintang ini!

Incentive Trip Shaklee 2019/2020 -Seoul,Korea
Bagi yang dah lama ingin menikmati percutian di Eropah, korang juga berpeluang menikmati  percutian mewah dan lebih mengujakan iaitu Switzerland. Tak salah kan kalau kita berimpian , dengan Shaklee setiap impian korang untuk meneroka dunia pasti akan tercapai jika dapat memenuhi syarat yang ditetapkan, maksudnya dengan menyertai #Team Jutawan banyak guide dan sokongan dalam pelbagai aspek ditekankan untuk korang lebih fokus dengan Shaklee.



Incentive Trip Shaklee International 2019 /2020 - Switzerland


BACA >>>: Kelebihan Menyertai Team Jutawan


KENAPA TRIP SHAKLEE SANGAT ISTIMEWA

1. Segalanya PERCUMA, tanpa sebarang bayaran samada dari tempat penginapan, tiket flight, beg travel walhal untuk makan minum sekalipun ditanggung dengan pemberian wang saku oleh pihak Shaklee .Best kan?

2. Dapat mengembara bersama team bisnes yang hebat, selepas bekerja keras dan usaha yang tidak mengenal erti jemu, trip Shaklee ini seperti reward untuk meraikan kejayaan kita bersama team kita yang sentiasa menyokong diantara satu sama lain. Seperti percutian bersama sahabat baik kita, seronok kan.






Trip Team hebat Shaklee ke Bangkok

3. Berpeluang merasai pengalaman mengenali budaya negeri atau negara yang kita lawati dengan lebih dekat lagi. Dengan Shaklee, segala jadual dan aktiviti yang diaturkan banyak memberi pendedahan tersebut kepada semua leader yang terlibat dengan lawatan .


Percutian Star Cruise dengan Shaklee 5 bintang

4. Peserta yang terlibat dengan percutian bersama Shaklee juga dapat melalui pelbagai pengalaman hebat yang tidak akan didapati oleh mana-mana Travel Agency seperti melihat sendiri bangunan dan research yang dijalankan oleh para Saintis Shaklee , melawat ladang anggur Muscadine yang dimiliki oleh CEO Shaklee sendiri iaitu Mr. Roger Barnett dan banyak lagi tempat-tempat menarik lain yang semuanya sangat eksklusif dan diberi keutamaan untuk semua leadernya.


Bangunan Shaklee tempat dimana kajian produk Shaklee dijalankan yang dilawati oleh peserta yang berjaya menyertai percutian eksklusif Shaklee
Untuk yang masih belum mendaftar dan masih tercari-cari bisnes long term, Shaklee adalah pilihan terbaik. Anda mampu mendapat pendapatan tanpa had, kesihatan yang baik, circle yang positif dan aura daripada orang yang hebat serta banyak lagi kelebihan lain yang pasti korang takkan dapat dalam mana-mana bisnes yang lain. Jom sertai saya dan kita lakar kejayaan bersama-sama dan bina empayar bisnes yang boleh diwarisi oleh anak cucu kita. Hubungi saya untuk mulakan bisnes Shaklee anda.




Nor
Pengedar Shaklee SID 1308810
Beautician TWB
Whatsapp : 016-3649751
FB : Norra Imani
IG : mamazulfa_eshoppe (Shaklee)
         mobilespatwb_Imani

FB PAGE : Kursus Mobile Spa Termurah

Comments

Popular Posts