Mudahnya Buat Bisnes Di Hujung Jari





Assalamualaikum w.b.t, seperti yang kita tahu zaman kini makin ramai yang mencari sumber pendapatan dengan memulakan bisnes sendiri. Ada yang menjalankan bisnes makanan, pakaian, hartanah, barangan runcit dan sebagainya. Peredaran masa dan teknologi yang kian berkembang menyebabkan pelbagai cara yang lebih advance digunakan dalam menjalankan sesuatu bisnes.

Sebelum itu, sebagai newbie adakah mudah untuk kita untuk memulakan sesuatu perniagaan?
Tentu banyak cabarannya bukan? terutama sekali bila kita bermula dengan ilmu dan sumber yang kurang.

Trend berbisnes secara atas talian kini sangat meluas, hatta memasarkan produk makanan seperti nasi lemak sekalipun menggunakan medium online dengan memasarkannya di media sosial seperti Facebook, Instagram dan banyak lagi.


Dengan Shaklee, walaupun korang bermula hanya sebagai customer , korang tetap berpeluang mendapat keuntungan seperti menjual. Setiap pembelian yang mencapai mata yang ditetapkan oleh Shaklee, bonus keuntungan daripada pembelian produk tetap masuk ke akaun bank korang. Jadi, kenapa nak sia-siakan peluang bisnes yang ada kan ?

Shaklee menyediakan website nya sendiri sebagai platform utama untuk distributor membeli produk dengan mudah, malah bukan itu sahaja segala informasi terkini tentang promosi, produk terbaru, event yang diadakan Shaklee semuanya boleh didapati di website tersebut. Disini kita dapat lihat betapa mudahnya, untuk kita menjalankan bisnes hanya 'dihujung jari.  Kita tidak perlu ke premis untuk mendapatkan produk malah segala urusan penghantaran juga diuruskan oleh Shaklee. Mudah kan?


login ke website yang Shaklee sediakan

hanya pilih produk yang diperlukan untuk pembelian

  Kelebihan menjalankan bisnes Shaklee dengan hanya dihujung jari   :


1) Penjimatan dari segi Kos

Biasanya kos memulakan sesuatu bisnes pastinya memerlukan modal yang banyak. Tidak dengan Shaklee , korang hanya perlu mengeluarkan kos dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee iaitu RM75 sahaja dan boleh terus mulakan bisnes !! Best kan? Korang tak perlu nak pening kepala nak cari dana atau modal bagi permulaan bisnes☺




2) Jimat masa
Bila berbisnes secara online @ dihujung jari ni, masa korang sangat fleksible. Disini media sosial menjadi medium yang sangat penting dalam berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee ni. Contohnya di facebook, korang berpeluang untuk memberi kesedaran tentang pentingnya menjaga kesihatan dengan pengambilan supplement yang betul dalam banyak cara yang facebook tawarkan.  Dengan ini, prospek juga tidak mengambil masa yang lama untuk mendapatkan produk. Hanya membuat carian sahaja di internet.



Proses pembelian sehingga pengeposan semuanya diuruskan oleh pihak Shaklee hanya melalui website yang disediakan. Nampak tak ,masa pembeli dan penjual pun jimat disitu kan?

3)  Tiada kos untuk  “Man Power”

'Man Power' ini adalah pekerja yang diperlukan dalam melancarkan urusan bisnes kita. . Bila kita berbisnes hanya di hujung jari, hanya gajet yang diperlukan seperti laptop,i pad atau telefon bimbit untuk 'berkhidmat' dengan kita. Semestinya pasti tidak timbul masalah seperti kerja lebih masa dan upah yang perlu dibayar kepada pekerja.


4) Boleh bekerja dimana sahaja kita berada.
Ini adalah kelebihan yang paling best yang korang  dapat bila berbisnes hanya di hujung jari, Walaupun berada di mana sahaja samada di kafe, rumah malah  sedang bercuti sekalipun korang masih boleh untuk menguruskan perjalanan bisnes korang. Seronok kan?



Dengan itu, penjimatan dapat dibuat dari segi kos penyewaan premis atau kedai.Tetapi semua kelebihan ini bergantung kepada cara kita mengendalikannya. Maksudnya kita kena ada mentor yang betul, team yang kuat dan supportive juga sentiasa berusaha mendapatkan ilmu dengan leader-leader hebat dalam Shaklee. Jika korang ingin menyertai saya menjana pendapatan tanpa had dengan Shaklee, Insha allah korang pasti rasa beruntung dapat bersama dalam team besar Jutawan yang sentiasa membantu anak didiknya membuat bisnes Shaklee dengan hebat. 


BACA SINI >> Apa Yang Best Join Team Jutawan 

Nor

Pengedar Shaklee SID 1308810

Beautician TWB
Whatsapp : 016-3649751
FB : Norra Imani
IG : mamazulfa_eshoppe (Shaklee)
         mobilespatwb_Imani

FB PAGE : Kursus Mobile Spa Termurah


Comments

Popular Posts