KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS


Assalamualaikum semua, disini saya nak kongsikan kenapa kita perlu detox kalau nak kurus. Ramai juga yang tanya, kenapa penting sangat detox ni?  Kalau tak detox tak boleh kurus ke? Ok, jom saya terangkan  apa kepentingan detox ini dalam mencapai matlamat sebenar kita nak kurus tu.


Detox (detoksifikasi) ini adalah proses pembersihan usus atau pembuangan racun atau toksin di dalam tubuh, di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.

Badan manusia mempunyai sistem detox sendiri iaitu hati, usus dan ginjal. Detox sebenarnya dilakukan untuk memastikan sistem penghadaman usus bekerja dengan sepatutnya dan memastikan kulit bersih serta segar.

Selain itu ia juga akan memastikan sistem buah pinggang kita berjalan dengan lancar. Dengan itu,  kadar penyerapan nutrien adalah pada kadar yang optimum berbanding jika kita tidak melakukan proses detox.

Jadi,  melalui Program Detox Jutawan ini sudah semestinya ia menekankan banyak strategi berkesan supaya peserta dapat kurus secara sihat.. Korang boleh klik link ni >>> Kelebihan Program Jom Detox Jutawan 

Kalau korang nak tahu, Program Jom Detox membantu korang untuk sihat secara menyeluruh dalam masa yang sama dapat menurunkan berat badan secara konsisten. Maksudnya bila korang turun berat badan, bukan seperti yo-yo, turun dengan cepat dan bertambah juga dengan cepat.  




Apa pula kepentingan supplement dalam proses detox ni? 


Dengan pengambilan makanan yang mengutamakan sayuran, buahan, makanan berserat, bijirin dan sebagainya jadi supplement inilah bertindak membantu badan kita untuk mengeluarkan semua toksin dan lemak dalam hati dan juga usus serta organ-organ yang lain.



 Ia juga menampung kekurangan nutrisi yang hilang ketika proses detox dilakukan. Jadi manfaat  yang dapat kita lihat selepas detox  ialah :



🔹Meremajakan sel-sel sehingga kulit menjadi bersih, sihat dan lembut.

🔹Menurunkan berat badan
🔹Meningkatkan tenaga
🔹Menghilangkan racun / toksin dalam tubuh
🔹Membersihkan darah
🔹Membaiki fungsi hati dan ginjal
🔹Memperbaiki kadar gula darah dan tekanan darah
🔹Meningkatkan daya tahan tubuh
🔹Mengatasi masalah pencernaan


Kenapa kena join #JomDetoxJutawan Detox with Shaklee way

Kebanyakkan program DETOX hanya tertumpu pada detoksifikasi organ tertentu seperti usus sahaja - ia tidak menyeluruh.

Kita memerlukan program Detox secara menyeluruh untuk memastikan detoksifikasi dilakukan secara berkesan dan kesihatan optimum dapat dicapai!

Kami bekerjasama untuk memastikan detox secara holistik ke atas system detox tubuh. So menu kita adalah dari Nutritionist dan di endorsed oleh Doktor. Bukan suka suka je.

Antara menu detox yang disarankan dalam #JomDetox

Contoh detox program diluar sana : hanya tertumpu pada usus aje. padahal organ utama detox kita ada 5!


Rugi kan kalau kita detox hanya satu bahagian sahaja?

Detox ini tidak akan rebound berat kita selagi kita ikut apa coach sarankan. Sebab itulah kita perlukan coach dan kenapa Program #JomDetox program ini adalah program terbaik untuk korang SIHAT DAN KURUS.

Kesimpulannya, kalau nak kurus, kenalah detox dulu ye. Manfaat detox bukan sahaja untuk kurus, kesihatan anda juga bertambah baik dan kulit anda juga semakin bersih dan berseri.

Korang boleh lihat antara testimoni berjaya dalam Program Detox Jutawan ini,  bukan sahaja kurus malah bonus  miliki kulit lebih cantik . Ada juga yang berjaya kurangkan berat badan sehingga 10kilo.





Program Jom Detox Jutawan 16.0 akan bermula 1 Oktober 2019 ini.  Korang yang berminat nak join boleh hubungi saya dan Preview PERCUMA program ini akan diadakan pada 25 September ini jam 8.00 malam.  




Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?


Hubungi saya untuk:-



PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN 
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (016-3649751)

FACEBOOK : Norra Imani

INSTAGRAM : shakleeby_noraieda



Your Trusted Shaklee Distributor :-

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 

&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


Comments

Popular Posts