Pengedar Shaklee Aktif di Sekitar Bagan Datuk Dan Hutan Melintang

 



Assalamualaikum semua, terima kasih pada yang sudi melawat blog saya. Pada yang belum mengenali saya, entry kali ini saya nak perkenalkan diri saya sebagai Pengedar Sah Shaklee di sekitar  Bagan Datuk sehingga ke Hutan Melintang.



Hai, saya Puan Norakidah Bt Mohd Yusof atau lebih dikenali sebagai Nora. Saya adalah pengedar dan leader shaklee yang komited untuk membantu para pelanggan dapatkan produk yang bersesuaian dengan masalah dan mengikut bajet.

InshaAllah, dengan setiap pembelian anda akan diberikan cara pengambilan yang betul malah dapat konsultasi berterusan. Talian whatsapp saya dibuka 24 jam untuk anda buat pertanyaan.

MERUPAKAN PENGGUNA SHAKLEE

Saya juga adalah pengguna produk shaklee sejak tahun 2012 bermula dengan set hamil  dan set kulit Shaklee untuk bantu menambah tenaga saya dan sekaligus mendapatkan kulit yang lebih sihat. Anda boleh baca perkongsian  TESTIMONI SHAKLEE SAYA , bagaimana Shaklee sangat membantu memperbaiki tahap kesihatan saya dan keluarga.


Alhamdulillah keadaan kulit saya semakin pulih asbab amalkan Shaklee hampir 7 tahun. Bila tubuh badan kita cukup nutrisi yang diperlukan, maka banyak masalah kesihatan lain  dapat diselesaikan. Dengan cara pengambilan yang betul dan jaga pemakanan, saya dapat kesan yang lebih cepat.




KELEBIHAN MEMBELI DARI SAYA

> Saya akan ajar cara makan yang berkesan

> Stok baru 
> Bagi tips kesihatan dan kecantikan
> Guide anda dapat makan Vitamin Shaklee Dengan Percuma

DIMANAKAH LOKASI SAYA?


"Saya dari Bagan Datuk, Perak, tapi aktif buat khidmat COD Kepada pelanggan tersayang di sekitar Bagan Datuk, Hutan Melintang, Selekoh Dan Teluk Intan, Perak."

Click LOKASI KAMI DI Google Map


Anda diluar KAWASAN KAMI?

Jangan risau kita ada buat pos ke seluruh Malaysia. Mesti anda nak beli dari pengedar yang dipercayai dan memberi servis terbaik kan?

Jadi, beli dengan saya. Anda tetap dapat khidmat konsultasi berpanjangan daripada saya dan diberikan cara pengambilan yang berkesan dari pakar nutrisi.

Nak dapatkan atau ada pertanyaan mengenai produk shaklee? klik button 👇




Kepada pelanggan yang sangat saya hargai dan buat pembelian  dengan saya. Saya akan guide anda cara makan yang betul dan berkesan mengikut masalah anda.

Suplimen Shaklee bukanlah ubat. Ianya adalah suplimen untuk menyokong kesihatan anda berada ke tahap yang lebih baik. 

Hubungi saya untuk memudahkan urusan anda!

- Penerangan produk sesuai untuk masalah/kegunaan mengikut bajet anda
- Penerangan promosi terkini dan bagaimana untuk dapat penjimatan, cash bonus dan lain-lain

********
LANGKAH MUDAH JADI AHLI SHAKLEE

1. DAFTAR DISINI
2. TERIMA SMS DARI SHAKLEE
Login menggunakan id dan password diberi di shaklee.com.my
**Reset password anda

3. LENGKAPKAN MAKLUMAT PERIBADI
Lengkapkan maklumat pasangan jika ada serta maklumat lain seperti no akaun bank

4. BUAT BELIAN PRODUK
Boleh buat belian produk dan ikut arahan untuk aktifkan keahlian. Belian yang melebihi 100 uv akan mendapat keahlian percuma. Mana yang dah jadi ahli boleh terus RENEWAL SHAKLEE  dengan mudah.

Belian boleh menggunakan Debit dan Credit Card

Hubungi saya di 0163649751 sekiranya menghadapi kesukaran pendaftaran

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Sebagai ahli Shaklee.  Layak menikmati kelebihan ahli Shaklee seperti:

[1] Harga ahli(20%-35%)
[2] Cash rebate
[3] Support group
[4] Online shopping access di website shaklee
[5] Nutrition consultation
[6] Check kesihatan percuma(shaklee hq/branch)
[7] Promosi istimewa untuk ahli
[8] Peluang perniagaan
[8] Peluang dapat 3C dan reward Insentif dari Shaklee 



PELUANG PERNIAGAAN INCOME 4 ANGKA SEBULAN



Organisasi kami dibawah Top Master Coordinator di Malaysia. Team kami dikenali sebagai JUTAWAN



Antara Team Terbesar Di Malaysia


Kelebihan berdaftar dibawah organisasi kami :

1. Personal coaching
2. Group support yang SANGAT aktif
3. Program Business Coaching setiap minggu






4. Kelas marketing 
5. Kami melatih anda menjadi Business Leader untuk organisasi anda sendiri


Pastikan anda membeli atau mendaftar dengan PENGEDAR SHAKLEE yang sah ya. 

Anda boleh juga terus walk-in di mana-mana Branch Shaklee yang sah dan daftar sebagai Ahli di bawah ID saya (1308810 : Norakidah Binti Mohd Yusof) untuk menyertai team kami. 

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai bisnes online Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.








#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#TestimoniShaklee
#RenewalShaklee
#PengedarShakleeBaganDatuk






































Comments

Popular Posts