10 Sebab Kenapa Shaklee Bisnes Online Terbaik Di Malaysia


Sebelum mengenali bisnes Shaklee, saya telah menceburi pelbagai  jenis perniagaan lain antaranya bisnes katering, MLM, dropship produk kecantikan dan banyak lagi. Pendek kata, asal yang mendatangkan untung saya cuba. Tapi setelah mula berbisnes Shaklee , saya rasa Shaklee adalah bisnes yang sangat sesuai untuk mereka yang nak ada kebebasan masa bersama keluarga, tapi dalam masa yang sama dapat bantu meningkatkan ekonomi keluarga .Bisnes Shaklee ini juga sangat mudah , semuanya hanya dihujung jari sahaja!

Selain itu, dengan bisnes Shaklee waima korang hanya bergelar surirumah sekalipun korang mampu ada simpanan dan pendapatan yang terjamin pada usia tua. Terlalu banyak kisah kejayaan mereka yang berjaya dengan Shaklee. Di usia emas, mereka boleh bercuti dengan yang tersayang tanpa risau. Melaksanakan ibadah haji dan umrah juga tanpa keluar wang sendiri dan paling penting kepuasan kita bila kita dapat bantu ramai orang lain dapatkan kesihatan yang lebih baik. 

Ok jom berbalik kepada point yang saya ingin kongsikan ialah 10 Sebab Kenapa Shaklee adalah bisnes online terbaik di Malaysia.


1. Bisnes Di Mana Sahaja


Website Shaklee telah dibangunkan sejak tahun 2014 dan sejak itu ia membantu lebih daripada 100 ribu ahli Shaklee seluruh Malaysia. Kita boleh menjalankan perniagaan di mana-mana sahaja, memproses tempahan sehingga ke urusan pengeposan dilakukan oleh pihak Shaklee. Mudah kan! Selain itu juga, Shaklee sentiasa mengadakan kelas secara online atau offline untuk setiap pengguna dan agen yang berdaftar dengan menyediakan bahan rujukan, info produk yang tepat melalui sistem website yang responsive dan mesra pengguna. Bahkan anda boleh monitor bonus performance anda secara real-time yang sentiasa di update setiap hari di website juga


2. pendapatan yang lumayan


Tahukah anda? Purata pendapatan bulanan bagi efektif leader dalam Shaklee boleh dicapai dari RM1,500 sehingga ke RM50,000. Anda sendiri boleh tentukan berapa income yang nak di capai bertepatan dengan usaha yang diperlukan untuk mencapainya. Dalam Shaklee, terdapat 3 bonus yang dipanggil 3C. Ketiga-tiga bonus ni memang ditunggu-tunggu oleh ahli Shaklee dan Shaklee tak pernah gagal memberi semua bonus tersebut bagi ahli Shaklee yang layak iaitu: >>>>> Kelebihan 3C Dalam Bisnes Shaklee

  • Cash Intensive
  • Car Bonus
  • Convention Trip

3.  star Archiever Award


Anugerah ini diberikan semasa National Conference Shaklee pada setiap tahun. Anugerah ini khas diberikan kepada agen-agen yang berjaya mencapai tahap tertinggi dalam Shaklee. Selain daripada itu, terdapat juga sharing daripada beberapa orang Master  yang terpilih di event tersebut. Kita ni bila nak jadi hebat, kenalah selalu dengar kata2 orang yang hebat kan? Lagi pun mereka dah lalui pelbagai pahit getir perjalanan untuk mencapai Master Coordinator dalam Shaklee aitu pangkat tertinggi dalam Shaklee

Sepanjang NC dijalankan, benda paling saya suka sekali ialah promosi yang Shaklee buat. Serius memang untung berlipat kali ganda. Aura dapat, sharing dapat, award dapat, barangan promosi pun dapat! Memang berbaloi2 tau. Antara anugerah yang diberikan kepada agen-agen yang layak ialah :

  • Trofi Star Archiver
  • Program Bonus Kereta
  • Lawatan Insentif
  • Penajaan Kumpulan Peribadi Terbaik
  • Million Ringgit Earner
  • Anugerah Prestij Master

4.  melancong ke luar negara dengan percuma



Dengan bisnes Shaklee juga, anda berpeluang melancong bersama insan tersayang dengan percuma. Semua kos pelancongan ditanggung sepenuhnya dengan Shaklee. Paling best, layanan 5 bintang dari segi penginapan, flight, makanan dan duit poket. Dan paling istimewanya, Shaklee juga menawarkan pakej umrah sebagai alternatif.


5. shaklee  produk selamat, berkesan, terbukti





Shaklee telah membuat lebih 100 ribu ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk terbaik dan selamat untuk kita makan setiap hari. Produk Shaklee juga mempunyai sijil Halal dari ISA (Islamic Sevices America) dan diiktiraf oleh Halal JAKIM. Boleh rujuk disini >>>> Sijil Halal Shaklee

 Shaklee juga mempunyai lebih dari 50 orang saintis di Dr.Forrest C. Shaklee Innovation Centre. Shaklee telah melabur lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Ianya boleh dilihat juga dalam tahun 2007 Kajian Landmark yang dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam US Berkeley yang menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil supplemen Shaklee mempunyai kesihatan dengan ketara lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin tunggal atau tidak mengambil supplemen langsung.



6. perniagaan saya dilindungi


Setiap agen perlu memahami peraturan dan tanggungjawab dalam bisnes Shaklee. Sebagai contoh bila Shaklee tidak membenarkan agennya menjual di mana-mana website E-commerce seperti shoppe dan lazada. P&R Shaklee melindungi perniagaan anda dan memastikan setiap agen mempunyai peluang yang adil dan saksama untuk berjaya dalam perniagaan ini.

Jika ada yang melanggar P&R ini, Shaklee akan membantu menangani masalah ini termasuk fitnah dari luar.


7.  Reputasi shaklee selama 67 tahun


Company Shaklee mempunyai reputasi lebih 67 tahun ditubuhkan.Shaklee mempunyai visi dan matlamat yang jelas iaitu membantu orang lain di seluruh dunia menjalani kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik. Shaklee juga pengeluar produk kesihatan tertua iaitu multivitamin yang dikenalli sebagai 'Vitalea'' yang berusia lebih 100 tahun pada tahun 1915. Tidak hairanlah Shaklee adalah pengeluar Supplement Terbaik di Malaysia.


8.  pemilik kepada perniagaan sendiri



Setelah berdaftar dengan Shaklee sebagai agen yang sah (Shaklee Independent Distributor) SID secara automatik perniagaan Shaklee ini adalah milik saya sendiri, ini bermaksud kita sendiri dapat merancang apa yang terbaik dan sasaran jelas yang kita nak capai dalam bisnes ini.Jadi, kita akan buat bersama-sama team anda dan dibantu dengan sokongan daripada pihak Shaklee sendiri.


9.  KEAHLIAN YANG MURAH


Kos yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan Shaklee hanya RM35 sahaja! Kos yang murah tapi anda berpeluang mendapat pelbagai kelebihan, keuntungan dengan unlimited income.

 Bila tidak memerlukan modal yang besar, tiada isu lambakan produk atau stok yang perlu dihabiskan seperti sesetengah bisnes lain sehinggakan anda 'stuck'' untuk habiskannya dalam tempoh yang singkat. Anda hanya akan membeli stok mengikut tempahan sahaja. Tapi yang pastinys Shaklee memang sentiasa mempunyai permintaan yang tinggi walaupun dalam tempoh pandemik sekalipun. Bulan ini istimewanya anda berpeluang mendapatkan keahlian percuma dengan pembelian promosi Vitamin Kulit Shaklee.


10.   support group dan bimbingan berterusAN DIBERIKAN




Anda akan dibimbing untuk belajar membina asas niaga yang kukuh, step by step bagi memperoleh bonus terkecil sehingga ke 4,5, 6 angka. Team kami memiliki mentor-mentor dan leader yang sentiasa merangka pelbagai strategi untuk membantu semua ahli berjaya bersama-sama dalam Shaklee. Anda tidak ditinggalkan terkapai-kapai untuk menentukan nasib bisnes anda sendiri. Bimbingan dan sokongan dari pada team leader dan pihak Shaklee sendiri sentiasa berterusan bagi menjadikan kita bukan sekadar penjual supplement yang biasa malah berilmu dan dapat memberi impak kesihatan dalam hidup orang lain.






PELUANG BISNES SHAKLEE ‼️

Jom buat side income dengan Shaklee❤️

Inginkan peluang menjaga kesihatan sambil menjana pendapatan? Ambillah peluang ini hanya di Shaklee☘️

Dengan bermodalkan RM35 sahaja anda berpeluang untuk unlock 9 Tahap Bonus termasuklah Car Bonus.

Anda tidak perlu hebat dalam berbisnes untuk memulakan bisnes Shaklee.

Cuma perlu:
✅Follow sistem
✅Follow mentor
✅Follow big why
✅Usaha & Komited
Pasti boleh bina bisnes yang menguntungkan.



Terus Hubungi saya di:




Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.

Nak daftar ahli sendiri dan dapatkan lebih banyak penjimatan , terus KLIK SINI 









#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#bisnesonlineterbaik


 

Comments

Popular Posts