Dapat Bonus Extra Dengan Insentif Shaklee

 


Hai Assalamualaikum semua sahabat maya saya, hari ni saya berkongsi lagi tentang specialnya menyertai bisnes Shaklee ini. 

Sebahagian besar daripada kita kini sebenarnya ramai yang mengalami kemelut kewangan kesan daripada tempoh pandemik yang kita lalui dua tahun kebelakangan ni. Kehilangan punca pendapatan, perniagaan semakin merosot dan kekangan modal dalam meneruskan perniagaan menjadikan rakyat semakin tertekan ditambah dengan terlalu banyak komitmen yang perlu dilunaskan setiap bulan.

Jadi sudah tiba masanya kita keluar dari zon selesa dan rebut peluang yang ada dengan cepat, sebab masa tidak akan menunggu kita. Pilihan di tangan kita sendiri memilih bisnes offline atau bisnes online yang terbaik supaya segala usaha kita tidak menjadi sia-sia di kemudian hari. Paling penting bisnes yang betul dan menjamin masa depan bukan saja untuk kita malah anak-anak kita nanti.

Sampai bila kita nak lihat orang lain berjaya kan?!  sedangkan Allah dah kurniakan semua hambaNya dengan kelebihan masing-masing. Tinggal usaha dan tawakal kita saja😊

Shaklee sentiasa merangka strategi terbaik untuk anda berjaya dalam bisnes ini, peluang yang Shaklee berikan bukan saja pada mereka yang dah lama berdaftar sebagai SID (Shaklee Indepedent Distributor) malah pada mereka yang baru berjinak-jinak dalam perniagaan juga melalui Program INSENTIF SHAKLEE dalam tempoh tiga bulan iaitu April sehingga Jun 2023 ini. Program Insentif ini juga menawarkan Bonus Extra sebanyak RM600 untuk mereka yang berjaya mencapai syarat-syarat tertentu yang ditetapkan oleh pihak Shaklee.


Bonus extra? Macamana tu?

Beberapa tahun sebelum ini, Shaklee ada juga buat program yang sama. Jadi disebabkan program tersebut maka ramailah SID yang berjaya Rank Up , lepas tu selain dapat rank up mereka berjaya dapat bonus 4-angka sebulan dan layak dapat extra duit daripada Shaklee. Sehinggakan ada yang berjaya dapat RM3000 sekaligus termasuk bonus extra yang Shaklee berikan ketika itu

LANGKAH PERTAMA UNTUK ANDA DAPAT BONUS EXTRA DENGAN INSENTIF SHAKLEE INI


  • Bayar yuran keahlian sebanyak rm35  atau
  • Pembelian produk Shaklee minima rm350 anda layak dapat KEAHLIAN PERCUMA

Samada orang baru atau orang lama, semua layak. Samada kita ni bisnes Shaklee atau masih pengguna biasa, semua orang boleh join. Lebih-lebih lagi sekarang kan musim  ekonomi sangat mencabar jadi mesti ramai orang nak join buat extra duit dengan Shaklee.

Anda boleh mula kumpul order daripada customer anda dan buat belian di website atau melalui upline anda. Kemudian anda terima untung runcit dan cash hasil jualan anda. Mudah kan!

3 sistem yang paling utama dalam Shaklee ialah 3S :

  • SALE >> SHARE - Ibarat Roh bisnes, dimana kita sentiasa berkongsi tentang kebaikan Shaklee
  • SPONSOR >> Macam JANTUNG
  • SERVICE >> Macam tangan, kita sentiasa jaga hubungan kita dengan customer
Nak tau lebih lanjut, jom sertai team saya ya😊kita terus guide anda sebaiknya.
Langkah 1: Pastikan anda jadi ahli Shaklee. Kalau belum, boleh join saya dengan isikan link disini >>>> JADI AHLI SHAKLEE
Langkah 2: Hubungi upline anda dan nyatakan hasrat anda untuk masuk program ini dan bincangkan langkah-langkah seterusnya.
Ok jom saya kongsikan point penting dalam PROGRAM INSENTIF SHAKLEE kali ini.

Program Insentif Shaklee

Bermula April ini adalah bermulanya cycle baru bisnes Shaklee untuk tahun 2023. Shaklee telah  menawarkan  reward berbentuk çash bonus kepada mereka yang konsisten berbisnes dan perform sepanjang program ini dijalankan selama 3 bulan iaitu berturut-turut mulai April hingga bulan Jun 2023.

Mereka yang mencapai GUV yang ditetapkan  dalam masa 3 bulan berturut-turut dalam tempoh tersebut berpeluang dapat Bonus EXTRA CASH  sebanyak RM600 tidak termasuk CASH BONUS yang mereka perolehi setiap bulan.

Pada yang nak tahu, cash bonus yang kita perolehi setiap bulan kita boleh lihat melalui website Shaklee seperti di bawah ni. Maksudnya kita akan tahu berapa bonus yang kita dapat bergantung pada  hasil usaha kita sendiri dan team yang kita bina. Paling bestnya bonus Shaklee bagi ni unlimited tau! 






Ada 2 kategori yang Shaklee tawarkan sepanjang Program Insentif ini:

1) Bagi yang belum pernah Rank Up atau ahli baru

Rank up Supervisor dalam bulan April or May or June 2023, dan KEKAL EFEKTIF 2 bulan seterusnya berturut2, akan dapat CASH RM600.


2) Bagi yang dah pernah Rank up Supervisor.

Rank up Senior Supervisor dalam bulan April or May or June 2023, dan KEKAL EFEKTIF Senior Supervisor 2 bulan seterusnya berturut2, akan dapat CASH RM600.

Kalau seorang surirumah, dapat extra RM2000 sebulan atau RM6000 untuk 3 bulan, syok sangat kan. Siapa nak bagi, betul tak? Yelah sambil-sambil jaga anak pun mampu dapat duit extra dari bisnes Shaklee. Moment paling bahagia bila kita dapat bantu suami perbaiki ekonomi keluarga kan.


Tangga Income Pengedar Shaklee mengikut Ranking


Efektif Dalam Sebulan

Kalau diikutkan , nak berjaya dalam Shaklee ni kena buat sales setiap bulan, bukan buat sekali then lepas tu kita boleh lepas tangan macam kebanyakan MLM lain yang mengharapkan sales daripada team semata dan orang atasan hanya menikmati hasilnya. Dengan Shaklee jualan sendiri sangat penting untuk korang bertahan dalam bisnes ni. Jika tak Efektif , maka bonus yang dapat pun sikit lah.

Kalau personal sales korang tu dah cecah 3000 UV, atau jualan nya mungkin dalam RM10,000, bolehlah merasa bonus 21% daripada hasil jualan. Bonus dah tentu 4 angka setiap bulan. Tapi melalui Program Insentif kali ini, korang berpeluang dapat bonus extra RM600 lagi jika terus kekal efektif tiga bulan berturut-turut (April - Jun 2023)

SYARAT YANG PERLU DIPATUHI SEPANJANG PROGRAM INSENTIF INI

Bagi melayakkan lagi anda dapat RM600, dibawah adalah syarat yang perlu anda patuhi:

Setelah mencapai kelayakan disetiap kategori anda tidak boleh melanggar PNR yang telah pun Shaklee Malaysia tetapkan. Syarat yang ditetapkan adalah seperti berikut

  • Penyata hak-hak dan tanggungjawab Shaklee di bawah Seksyen 2 menjadi seorang Pengedar tidak boleh menjual produk Shaklee secara langsung atau tidak langsung kepada atau daripada kedai atau premis runcit.

  • Tidak boleh menjual shaklee di laman e-dagang seperti Lazada, Shopee atau bersamaan dengannya.







Jika anda melanggar mana-mana P&R Shaklee, penarikan balik kelayakan untuk bonus tambahan akan dibuat dari pihak Shaklee tanpa sebarang kompromi.Lihat pada gambar di atas ini. Ini bagi menjamin kesaksamaan dalam berbisnes bagi semua pengedar Shaklee yang berdaftar.


Keistimewaan Program Insentif Shaklee Malaysia 

Program ini diwujudkan adalah untuk membina asas konsisten dalam sebuah perniagaan yang kukuh dengan bulatan pengedar baru dan juga lama. Meningkatkan kembali semangat SID / pengedar yang berdaftar dengan Shaklee untuk grow lebih baik daripada sebelum ini. 

Selain itu juga, program ini bertujuan membantu pemimpin / leader yang teratas yang mana mengalami fasa 'stuck'' untuk membina dan merangka kembali perjalanan bisnes mereka agar menjadi lebih kukuh dan bertahan lama di bawah satu kumpulan perniagaan. 


Reward Bagi Yang Konsisten Dalam Pangkat shaklee. Bagaimana Cara untuk dapatkannya?

Bila anda berjaya naik pangkat baru atau Rank Up bermula April, Mei dan Jun/2023. Dan seterusnya kekal efektif pada pangkat baru 2 bulan berturut-turut.

Anda akan layak dapat tambahan 10 mata untuk setiap bulan berturut-turut. Maksimum 20 mata tambahan.

Seterusnya jika anda terus konsisten efektif dan mencapai pangkat baru sehingga Master Coordinator, Trip Percuma Shaklee pasti dalam genggaman anda. best kan! Ini antara trip anjuran Shaklee untuk tahun ini:  

1. Shaklee Regional Incentive Trip 2023 Seoul, Korea



2. Shaklee International Incentive Trip 2023 Global Conference, Los Angeles, USA




Serius semua ini sangat berbaloi untuk kita capai, semua INSENTIF ISTIMEWA daripada Shaklee ini korang akan dapat selamanya selagi mana korang layak dapat mengikut term dan syarat yang ditetapkan oleh pihak Shaklee. 

Melalui Shaklee bukan saja kita boleh capai berapa pendapatan yang kita mahukan, malah dapat membantu lebih ramai orang untuk berjaya bersama-sama kita sebab circle shaklee ini sangat special sebenarnya yang susah kita nak dapat dalam bisnes lain. Impian kita paling best dan tidak mustahil dicapai dalam Shaklee ialah kita mampu kembangkan bisnes ni dalam komuniti keluarga kita termasuk anak-anak yang bakal mewarisi legasi anda juga. Seronok sangat kan?




PELUANG BISNES SHAKLEE ‼️

Jom buat side income dengan Shaklee❤️

Inginkan peluang menjaga kesihatan sambil menjana pendapatan? Ambillah peluang ini hanya di Shaklee☘️

Dengan bermodalkan RM35 sahaja anda berpeluang untuk unlock 9 Tahap Bonus termasuklah Car Bonus.

Anda tidak perlu hebat dalam berbisnes untuk memulakan bisnes Shaklee.

Cuma perlu:
✅Follow sistem
✅Follow mentor
✅Follow big why
✅Usaha & Komited
Pasti boleh bina bisnes yang menguntungkan.



Terus Hubungi saya di:




Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.

Nak daftar ahli sendiri dan dapatkan lebih banyak penjimatan , terus KLIK SINI 









#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#InsentifShaklee





Comments

Popular Posts