Vitamin Rahmah

 



Seperti yang kita ketahui,  kerajaan telah memperkenalkan 'Menu Rahmah' sebagai inisiatif menangani kenaikan kos sara hidup rakyat. Ramai peniaga telah menyambut baik perkara ini, termasuklah pihak Shaklee sendiri dimana  bermula April 2023 ini, Shaklee juga telah mengadakan promosi Vitamin Rahmah sebagai tanda penghargaan dan usaha memberi peluang kepada rakyat Malaysia mendapatkan suplement paling asas untuk kesihatan dengan harga mampu milik.

Berita baiknya, dengan pembelian SET RAHMAH ini, Shaklee telah menawarkan keahlian PERCUMA bagi pengguna baru. Set ini terdiri daripada Vitamin C sustainable dan Esp (Energizing Soy Protein).


Promosi Set Rahmah yang sangat menjimatkan!


SET A (RM 99.00) Harga Asal RM 288

Bag

Pembelian Set A ini menawarkan keahlian PERCUMA (RM35)
Postage RM10
Penjimatan sehingga RM 224


SET B (RM 188) Harga Asal RM576)




Pembelian Set B ini menawarkan keahlian PERCUMA (RM35)
FREE POSTAGE
Penjimatan sehingga RM 433

Kesimpulannya lagi banyak korang beli , lagi banyak penjimatan yang korang boleh dapat. Jadi apa lagi, buat pilihan yang bijak ye uolls!😊



Nak tau kenapa dua suplement ini menjadi pilihan UTAMA Shaklee sebagai Set Rahmah untuk promosi kali ini. Jom saya kongsikan apa kebaikan yang ada pada dua vitamin yang sentiasa hot demand ni :


Khasiat dan keistimewaan ESP Shaklee :

✅ Shaklee menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).

✅ Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya sangat membantu menurunkan paras kolestrol.

✅ Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.

✅ Membekalkan 9 asid amino yang diperlukan badan.

✅ Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.

✅ Mengandungi 5 jenis keperluan vitamin B.

✅ Mempunyai glisemik indeks yang rendah iaitu 39, sekaligus mampu mengekalkan tahap gula yang stabil, mengawal pengambilan karbohidrat, membuat rasa kenyang lebih lama dan membantu mengawal nafsu makan dengan lebih mudah.

✅Menggunakan sumber protein non-GMO yang telah dihasilkan di bawah Program Pemeliharaan Identiti (IPP), yang bermaksud sumber kacang soya ini dipantau dan dikawal ketat sepanjang proses penanaman sehingga pemprosesan.


Saya sendiri mengenali Shaklee bermula dengan consume ESP ni, antara shaklee effect yang saya rasai setelah mengamalkan ESP ini hampir 8 tahun ialah saya masih boleh berpuasa penuh sebulan di bulan Ramadhan walaupun ketika itu sedang hamil 5 bulan , Alhamdulillah dengan izin Allah. Disini saya highlight kelebihan dan manfaat berpuasa dengan ESP ini. Antaranya ialah :

🌙Memberi rasa kenyang yang lama
🌙Membekalkan tenaga berpanjangan semasa puasa
🌙Membantu melegakan masalah gastrik
🌙Mencantikkan kulit
🌙Mengawal kandungan gula dalam darah
🌙Meningkatkan kepekatan insulin
🌙Memberi rehat pada sistem penghadaman
🌙Mengurangkan tekanan darah tinggi
🌙Mengurangkan berat badan
🌙Membantu ibu hamil dan menyusu berpuasa
🌙Mengurangkan tahap kolesterol dalam badan


Korang boleh lihat video ini tentang kepentingan mengambil protein bagi keperluan tubuh badan kita serta membantu menurunkan berat badan secara efektif

Kredit to : Master Laila




Keistimewaan Vitamin C shaklee 

SPECIALNYA VITAMIN C NI ! Vitamin  C Shaklee vs Vitamin C lain di pasaran . Jom kita baca

  • SUMBER DARI KANJI JAGUNG – Vitamin C Shaklee dihasilkan dari corn starch , iaitu sumber ASLI vitamin C

  • KAEDAH SUSTAINED RELEASE – Ini yang super duper best ! Vitamin C tablets tu akan dilepaskan ke dalam badan secara perlahan lahan – selama 5 jam untuk memastikan korang akan mendapat khasiat vitamin c disaat korang memerlukannya . 1 jam : khasiat 1.5 biji oren tau !

  • MENGANDUNGI BIOFLAVONOIDS – Mengandungi 120mg bioflavonoids untuk membantu penyerapan vitamin c yang lebih berkesan. Yang paling penting vitamin c shaklee memang selamat  halal & 100% effective tau !

  • 180 BIJI UNTUK HARGA RM 98 – Murah sangat kan ? Tak sangka bayar 1 botol untuk 6 bulan. Nak lagi untung korang terus grab Set Rahmah ni.

  •  Dengan teknologi SUSTAINED RELEASE, pelepasan berperingkat. Iaitu 100mg Vitamin C dilepaskan ke dalam badan setiap 1 jam selama 5 jam. Power kan? Tak banyak brand Vitamin C ada teknologi sustained release ni. Jadi pilih yang terbaik. Ambil yang semulajadi beyond organic bukan sintetik!

Vitamin C ni selain berfungsi sebagai suplemen kecantikan, Vita C sinonim jugak dengan suplemen untuk tingkatkan imunisasi badan. Setiap orang wajib untuk consume Vitamin C untuk membantu boost immune system kita. Antara fungsi lain Vitamin C :

  • Mengurangkan risiko diserang selesema, batuk, demam
  • Mengurangkan masalah gusi berdarah
  • Membantu mengurangkan kedutan
  • Mengurangkan masalah resdung
  • Membantu menguatkan tulang dan gigi
  • Membantu mengurangkan jerawat, jeragat
  • Membantu mencerahkan kulit dan masalah sunburn
  • Menurungkan kadar asid urik dan mengurangkan masalah gout
  • Membantu mengurangkan parut jerawat
  • Membantu menghasilkan kolagen semulajadi.
Jom kita lihat antara testimoni mereka yang mengamalkan Set ini dengan konsisten, dan effect yang paling ketara semestinya pada kesihatan kulit yang saya kongsikan disini>>>> Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah




Kalau dihitung kita hanya membelanjakan RM3.30 sehari untuk set ini. Patutnya Shaklee bagi nama Super Rahmah @ Ultra Rahmah
Murah sangat !!

Korang boleh juga baca perkongsian sahabat saya tentang specialnya

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.

Nak daftar ahli sendiri dan dapatkan lebih banyak penjimatan , terus KLIK SINI


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023


NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DENGAN KONSULTANSI

Terus Hubungi saya di:

















Comments

Popular Posts