Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Ramai yang tanya saya cash rebate Shaklee ni apa? Bagaimana nak guna cash rebate ni kalau beli vitamin? banyak persoalan tentang cash rebate ni sebenarnya. Jom saya kongsikan disini cara anda nak gunakan cash rebate untuk dapat makan vitamin secara PERCUMA je!

Semua ahli Shaklee layak untuk menikmati cash rebate ini, asalkan anda beli produk Shaklee (suplement terbaik) yang sah sama ada daripada agen yang berdaftar dengan Shaklee , branch Shaklee yang terdekat atau secara online melalui website Shaklee , menggunakan ID anda sendiri. 

Tapi anda kena ingat jika anda beli Shaklee daripada e-commerce seperti Shoppe dan Lazada walaupun dapat harga yang lebih murah, memang tak dapatlah cash rebate tu malah berisiko dapat suplement yang dah expired atau rosak.

Kepada yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee tu boleh daftar sini>>>> JADI AHLI SHAKLEE

Bila anda layak dapat CASH REBATE ,  di sinilah anda berpeluang gunakan cash rebate tu untuk dapatkan vitamin PERCUMA. Contohnya situasi ini seorang customer bernama Puan Alia telah membeli :

  • Set hamil (diri sendiri) = RM341.00

  • Kombo ResV (untuk ibu ayahnya) = RM856.00

  • Hero Kiddo x 4 botol (untuk anak2nya) = RM 516.00

  • Kombo Vivix  (untuk suaminya) = RM 798.00

Jadi Jumlah Pembelian Puan Alia ialah = RM2,511.00

Berdasarkan jadual cash bonus dibawah Puan Alia layak dapat cash bonus Shaklee sebanyak  11% lebih kurang RM276.21




Jadinya bila Puan Alia berjaya memperolehi  cash bonus tersebut di bulan seterusnya, cash bonus sebanyak RM272.61 itu dia gunakan untuk pembelian vitamin lain pula seperti Omega, Esp dan banyak lagi . Cash Rebate inilah telah membantu beliau makan VITAMIN SECARA PERCUMA di bulan yang seterusnya. 
Walaupun beliau hanya membeli vitamin untuk keperluan diri dan keluarga  tapi dia masih lagi berpeluang menikmati cash rebate daripada Shaklee. 

Bayangkan kalau anda dapat berkongsi kebaikan Shaklee ini dengan lebih ramai lagi, lebih banyak lagi cash rebate yang anda boleh dapat melalui pembelian yang semakin banyak dengan Shaklee. 

Untungnya jadi ahli dapat pula penjimatan pembelian produk Shaklee sehingga 25%, wahh memang jimat sangat la kan!😍 Ini yang dikatakan makin banyak kita shopping tapi makin banyak pula duit yang masuk dalam akaun kita tapi hanya shopping vitamin di Shaklee je tau😄

Dengan bisnes Shaklee, lagi banyak anda berkongsi manfaat lagi tinggilah  peluang yang anda boleh dapat seperti  Insentif Shaklee  yang sangat berbaloi untuk dicapai.

Bulan Mei ni pula banyak sangat Penjimatan yang Shaklee bagi melalui promosi yang di tawarkan seperti gambar di bawah, antara hot promo yang jadi pilihan ramai ialah promosi Set Hello New You yang dilanjutkan beberapa bulan oleh Shaklee

Set Kombo Alfalfa Jimat sehingga 40%-50%

Promosi Hello New You Set , penjimatan sehingga RM88 dari harga asal
  • FREE MEMBERSHIP 
  • FREE POSTAGE


Promosi Set Rahmah penjimatan sehingga RM132- RM274
  • FREE MEMBERSHIP 
  • FREE POSTAGE



Promosi Youth Serum FREE Youth Mask Shaklee & Youth Night Cream  yang berharga RM241
  • FREE MEMBERSHIP 
  • FREE POSTAGE

Biasanya bila ada promosi JIMAT camni, kami sebagai ahli Shaklee memang takkan lepaskan peluang dapatkannya dan ia adalah kesempatan buat kami untuk top-up stok vitamin dan skincare sama ada untuk keperluan sendiri atau customer. Mestilah ramai yang nak grab ketika harga tengah murah kan!😊 lagi-lagi banyak promosi kali ini yang menawarkan KEAHLIAN DAN PENGHANTARAN PERCUMA .  Jadinya, sekarang lah peluang mendapatkan cash bonus (cash rebate) lebih banyak lagi dengan pembelian produk promo Shaklee.

Inilah seronoknya bisnes Shaklee, pada awalnya saya hanya makan Shaklee untuk tambah tenaga tapi tiba-tiba layak dapat cash bonus, tanpa saya sedar saya pun mula buat bisnes Shaklee.

Bila dah mula consume Shaklee dan team makin berkembang,saya perasan saya tak perlu lagi allocate perbelanjaan saya untuk beli vitamin disebabkan cash bonus/cash rebate yang saya terima setiap bulan dah cover semua tu, best ke best !😍 

Dan paling mengujakan ,income yang kita boleh dapat dalam Shaklee ini unlimited tau walaupun hanya bermula dengan collect order kawan-kawan dan ahli keluarga sahaja. Jadi tak hairanlah mereka yang berjaya dengan Shaklee ini terdiri dari pelbagai latar belakang kerjaya hatta golongan profesional sekalipun sanggup letak jawatan disebabkan income lumayan setiap bulan dari Shaklee.


So jom jadi sebahagian daripada team kami dan rebut lebih banyak peluang hebat bersama Shaklee ! Anda belum daftar ahli Shaklee? Register sini>>>> JADI AHLI SHAKLEE


Nora Yusof 016-3649751


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai bisnes online Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.

Sebarang pertanyaan lanjut , terus hubungi saya 👇





#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetHelloNewYou
#VitaminpercumadenganCashRebate
#PengedarShakleeBaganDatuk






Comments

Popular Posts