Kenapa Shaklee Supplement Terbaik Di Malaysia

Pengalaman saya bersama Shaklee hampir 11 tahun dimana saya mula mengenali Shaklee adalah pada tahun 2012, saya sendiri telah mencuba pelbagai jenis suplement sebelum itu. 

Selepas terpengaruh dengan banyak iklan produk makanan tambahan yang selalu menjanjikan 'bulan dan bintang' saya tertipu dengan produk 'sampah' yang banyak menimbulkan masalah kesihatan yang lain pula. Akhirnya saya kembali consume Shaklee disebabkan Shaklee effect itu sendiri, kandungannya yang organik dan selamat diamalkan walau dalam tempoh masa yang lama menyebabkan saya dan keluarga terus yakin supplement Shaklee adalah Supplement terbaik di Malaysia.


Gambar di atas menunjukkan antara kesan yang saya alami dimana kulit saya semakin bersih dan banyak lagi masalah kesihatan lain yang saya alami dapat diselesaikan asbab saya konsisten setia dengan produk Shaklee antaranya Set Kurus Shaklee yang sentiasa menjadi pilihan utama saya, Alhamdulillah dengan izinnya.😊

Kenapa Supplement Shaklee Terbaik Di Malaysia


 Produk Shaklee merupakan produk yang membekalkan nutrisi yang cukup bagi mengekalkan  kesihatan kita , ia selamat , berkesan dan dipercayai ramai. Kenapa saya katakan begitu? Ini disebabkan Shaklee adalah adalah makanan suplemen terbaik yang terbukti melalui kajian saintifik dan testimoni pengguna sejak lebih setengah abad lamanya. 


1.Istimewanya tentang Shaklee ialah setiap bahan yang digunakan telah diuji untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya. Shaklee telah menjalankan 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya. Shaklee juga telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Yang menariknya setakat ini, Shaklee merupakan syarikat pengeluar suplement yang mengeluarkan lebih ratusan clinical papers.


2. Produk Shaklee juga telah memberikan perbezaan dalam kehidupan ramai jutaan orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan dari pencapaian, kisah dan banyak proven result mereka yang konsisten amalkan Shaklee seperti saya.


3. Disebabkan shaklee effect yang saya dan keluarga saya dapat menyebabkan trust saya pada Shaklee brand semakin dalam dan merasa sangat berbangga dapat menjadi sebahagian daripada keluarga Shaklee Malaysia. Saya dan keluarga saya telah memilih Shaklee dari tahun 2014 lagi dan bila  kesihatan bertambah baik, banyak kesan positif yang kami dapat dari amalkan vitamin dan guna produk Shaklee.


4. Shaklee Dipercayai Trusted Brand Vitamin Suplemen Malaysia | Shaklee ialah pemenang Trusted Brand Awards bagi kategori vitamin dan suplemen untuk tahun 2021 dan 2022 yang dibuat oleh Reader Digest (diundi oleh pengguna). Pemilihan ini adalah dikalangan puluhan ribu rakyat Malaysia yang menjadi pembaca Readers Digest. 

Siapa pembaca Readers Digest?

Pertama sekali Readers Digest adalah dalam bahasa English. Semua artikel adalah artikel serius penuh ilmu.

Jadi pembaca mereka/subscribers ada di 44 buah negara seluruh dunia. Usia Readers Digest setua Shaklee iaitu 100 tahun.

Pembaca Readers Digest semestinya terdiri daripada banyak golongan berpendidikan dan profesional seperti doktor, penguam, CEO dan jurutera.
 
Kami sebagai Independent Distributor Shaklee sangat berbangga  bila golongan profesional ini telah mengundi Shaklee sebagai jenama terbaik untuk kategori vitamin/health supplements.


Ini menunjukkan bahawa pengguna supplement di Malaysia mempercayai produk Shaklee atas beberapa faktor diantaranya ialah:
  • Kredibiliti Syarikat (Lebih 65 tahun di pasaran dunia, Lebih 25 tahun di Malaysia)
  • Produk yang dihasilkan selamat digunakan dan berkesan. Ada kelulusan KKM dan sijil Halal yang diiktiraf oleh Jakim.
  • Sistem agen yang bersistematik dan mesra pengguna.






#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DENGAN KONSULTANSI ?

Terus Hubungi saya di:




Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.

Nak daftar ahli sendiri dan dapatkan lebih banyak penjimatan , terus KLIK SINI









Comments

Popular Posts