Jom Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee




 Pasti ramai yang nak  dapat berat badan ideal sebelum raya kan, al maklum jela nak gayakan baju raya yang cantik-cantik kan, termasukla saya sendiri hihi😂.. Bukan apa bila berat bertambah ni pergerakan pun terbatas, masalah kesihatan lain pun mula lah timbul. Ramadhan pun dah nak tiba tak lama lagi, kalau kita tak jaga pemakanan di bulan puasa ni, berat badan memang akan bertambah lebih dari biasa. 

Jadi saya nak syorkan kepada anda semua amalkan sepanjang Ramadhan ini Set Puasa Shaklee yang sangat membantu kita menurunkan berat badan lebih mudah, konsisten dan yang paling best sekali badan lebih bertenaga  dan segar sepanjang berpuasa. 



Set Hello New You Shaklee / Set Kurus Shaklee ini memang sangat membantu menurunkan berat badan sepanjang kita berpuasa nanti dalam masa yang sama membekalkan nutrisi yang cukup buat kita untuk terus kekalkan tenaga. Set ini paling menjadi pilihan wanita tau untuk proses penurunan berat badan yang ideal, tiada lagi isu menggeleber sana sini atau keletihan keterlaluan walaupun berpuasa sepanjang hari.

Kebanyakan produk /program kurus di pasaran kini mampu menurunkan berat badan dengan cepat TAPI ianya bersifat sementara dan mempengaruhi tahap kesihatan untuk jangka masa panjang.
Antara masalah yang selalu berlaku ialah:
  • Berat badan mudah naik kembali setelah berhenti consume produk tersebut
  • Tubuh badan kehilangan otot bersama dengan lemak
  • Lebih kepada solusi sementara SAHAJA.
  • Energy drop sebab badan kekurangan nutrisi



Memperkenalkan Set Hello New You yang menggalakkan pengurusan berat badan yang berkesan dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan.

Apa ISTIMEWA tentang Set Hello New You ni?

✅ Menurunkan berat badan dengan cara yang lebih sihat dan selamat
✅ Menambah baik sistem pencernaan.
✅ Membentuk tubuh badan yang menawan dan fit
✅ Meningkatkan tenaga dan kecergasan diri
✅ Banyak proven result mereka yang berjaya dengan Set Hello New You Shaklee ini.


Antara testimoni mereka yang konsisten amalkan Set Hello New You Shaklee





Bagaimana Set Hello New You ini akan membantu anda untuk diet/kurus?

Set Hello New You ini menggunakan konsep 3B (Buang, Bakar, Bina) . Jom kita lihat fungsi setiap satu item yang ada dalam set ini :



1) Buang : Herblax
✅ Bersihkan & reset sistem pencernaan dengan Herblax. Ia juga membantu membuang toksin dalam badan dan mencuci usus secara semulajadi.

2) Bakar : Omega Guard dan Lecithin
✅ Membakar lemak dan meningkatkan metabolisma badan disamping mengawal paras lemak yang sihat yang terkumpul dari makanan harian kita selain meningkatkan kepekaan insulin dan kesihatan jantung.

3) Bina : Cinch Shake Shaklee
✅ Protein Cinch untuk kawalan pengambilan makanan tinggi kalori.
✅ Beri tenaga di siang hari serta membina otot agar badan tidak gelebeh. Memelihara otot dan mengekalkan bentuk badan yang cantik


BERITA BAIK NYA!! Siapa yang boleh dan patut consume Hello New You Set ni selain mereka yang nak kurus?

✅ Mereka yang TTC sebab set ini membantu meningkatkan peluang hamil (boleh add On ESP utk bantu rahim yg lebih sihat dan kuat)
✅ Nak kulit sihat dan cantik
✅ Kekalkan berat badan ideal ketika sedang hamil
✅ Badan selalu lemau dan lesu
✅ Nak capai berat badan ideal selepas bersalin.
✅ Melancarkan penghadaman dan bantu hilangkan masalah sembelit
✅ Mengawal nafsu makan yang kuat
✅ Kurangkan simptom PCOS

Seronok kan bila menjelang hari raya, kita dah dapat capai berat badan yang diidamkan. Paling penting badan lebih sihat bonus kulit korang lebih cantik dan glowing😍 Sebab bila kita turunkan berat badan dengan cara yang betul dan cukup nutrisi yang diperlukan oleh badan dan kulit pasti hasilnya sangat mengujakan.

Nak tau lebih lagi tentang Set Kurus Shaklee, anda boleh teruskan pembacaan perkongsian sahabat saya ini.


Tips Pengambilan Air Kosong Ketika Berpuasa

Selain daripada pengambilan supplement yang sesuai sepanjang berpuasa, perkara lain yang perlu diberi perhatian ialah pengambilan air kosong yang cukup. Punca mengapa kita cepat haus ketika berpuasa :

1. pengambilan kafein (meningkatkan risiko kesan diuretik - kerap kencing)

2. pengambilan makanan yang tinggi garam (boleh menyebabkan mudah rasa haus)
Jadi, kalau boleh cuba untuk elak pengambilannya ketika bersahur untuk mengurangkan risiko cepat rasa haus pada waktu berpuasa.

Amalkan pengambilan air kosong secukupnya setiap hari iaitu 2 gelas ketika sahur, 2 gelas semasa berbuka dan 2 hingga 4 gelas pada sepanjang malam.




Apa lagi Jom cepat dapatkan Set Hello New You Shaklee PERCUMA Shaker eksklusif dari Shaklee, promosi sehingga hujung bulan MAC ni sahaja ya! terus klik gambar di bawah untuk saya bantu pembelian anda.



#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023























Comments

Popular Posts