Shaklee Fun Day 2023


 Baru-baru ni pada pada 18hb Mac 2023 (Sabtu), Shaklee telah mengadakan satu event yang sangat istimewa dan meriah iaitu 'Shaklee Fun-Day'  di branch sekitar Kuala Lumpur, Petaling Jaya ,Johor Bahru dan Kota Bharu. Banyak sangat promosi  dan aktiviti yang happening diadakan untuk mereka yang datang . Antara aktiviti yang diadakan ialah kami berpeluang dengar sharing daripada leaders terpilih dan melihat demo tentang Youth Skincare Shaklee. 

Paling best dengan pembelian 100 uv dalam 1 resit dan mereka yang baru mendaftar sebagai ahli Shaklee berpeluang memenangi banyak hadiah menarik / freegift special daripada Shaklee.Yang menariknya lagi banyak pembelian maka lagi banyaklah freegift yang dapat😍😍

Suasana Fun Day di Shaklee Shop -KL

Antara Sales team kami pada hari Fun Day ni, memang tak menang tangan semuanya sebab masing-masing tak nak lepaskan peluang grab freegift shaklee yang best-best dengan harga yang lebih JIMAT !





Nak tau produk apa yang paling ramai grab di Shaklee Fun Day ni? Dah tentulah Youth Skincare ni , sebab certain item ada promosi less 5-10% tau.



Korang boleh lihat sendiri tahap kemeriahan Shaklee Fun Day di setiap branch yang ada ni. 
Shaklee Fun Day @ Shaklee Shop memang sangat happening. Jualan di Branch Shaklee KL saja mencecah berpuluh ribu ringgit hanya di sebelah pagi, MasyaAllah 😱. Semua SID Shaklee yang hadir memang tak menang tangan submit order sendiri dan team.




Suasana dalam branch dari pagi hingga ke petang penuh sesak sebab ramai yang nak grab promo Youth, promo Ramadan fuhhhhhh.
Ini membuktikan memang Shaklee jadi pilihan rakyat Malaysia.
Jadi tak hairanlah Shaklee menang 2 tahun berturut turut Malaysian Most Trusted Brand category Health/Supplement.

Program seperti ini sebenarnya sangat mengujakan kami sebagai SID Shaklee sebabnya selain daripada kami berpeluang grab promosi dengan harga lebih jimat, dapat freegift Shaklee yang sangat eksklusif , moment yang paling seronok ialah ukhwah antara kami bila dapat mengeratkan silaturrahim dengan team serta leader-leader kami bila dapat hadir event seperti ini. Paling mengujakan, kesan pada jualan kumpulan pun makin bertambahla kan😍 Ini yang membuatkan kami makin sayang dengan bisnes Shaklee ini. Tu sebab ramai yang cakap bisnes Shaklee ni mudah, kumpul-kumpul order pun dah boleh dapat income ribu riban setiap bulan. best ke best uolls!


Bukti kami shopping tak ingat dunia di Shaklee Fun Day ni😂jom layan video ni. Korang yang nak dapatkan promosi Ramadhan tu masih sempat lagi tau, cepat-cepat klik link di bawah ya! Yang nak join kami dan ingin menjadi sebahagian dari team kami, jana income dengan bisnes Shaklee pun jangan segan-segan nak hubungi saya ya😀

Ada yang ambil kesempatan borong supplement untuk mereka yang amalkan Intermittent Fasting Cara Shaklee pada hari tersebut untuk dapat penjimatan lebih banyak.





Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee.




#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

























 

Comments

Popular Posts