Renewal Shaklee Dengan Cara Yang Mudah

 


Hai Assalamualaikum semua, bersiaran lagi kita kali ini di mana saya ingin berkongsi bagaimana mudahnya renew keahlian Shaklee anda yang dah expired tu. Keahlian ini sangat penting untuk anda mengekalkan kelayakan dan terus dapat benefit sebagai ahli contohnya dapat harga special less 25% untuk setiap produk Shaklee, dapat cash bonus bila pembelian mencapai jumlah yang ditetapkan oleh pihak Shaklee dan banyak lagi lah keistimewaan lain.

Shaklee telah memudahkan penggunanya dengan mengubah polisi keahlian Shaklee bermula 1 Mac 2020 dengan kos daftar ahli hanya RM35 setahun berbanding sebelum itu RM65. Tapi jika didapati masih ada ahli yang gagal renew keahlian mereka, golongan ini telah kehilangan kelebihan dan keistimewaan sebagai ahli Shaklee dan tidak dapat lagi menikmati harga ahli seperti sebelum ini, dan ada juga promosi Shaklee yang tertentu tidak dapat dinikmati oleh mereka yang bukan ahli.


Anda ada 3 Pilihan:

(1) Daftar ahli Shaklee sendiri pada harga RM35.

(2) Keahlian percuma dengan belian produk bernilai minima 100uv.(pembelian RM300 ke atas)

(3) Keahlian percuma dengan belian produk bernilai minima 200uv + Kos penghantaran percuma + Bonus Tunai 5%. Bila anda layak menerima bonus, maka nya cash rebate tersebut boleh anda gunakan untuk pembelian seterusnya atau kegunaan lain.


Berpandukan jadual ini, anda boleh anggarkan cash bonus yang boleh dinikmati melalui jumlah pembelian Shaklee yang anda buat sama ada consume sendiri atau buat bisnes Shaklee. Best kan! jadinya sangat rugi kalau anda tidak mengambil peluang jana income bersama Shaklee dan kongsikan kebaikan Shaklee dengan lebih ramai lagi. Sebabnya Shaklee adalah bisnes online / offline yang paling mudah dan terbaik untuk anda sertai.

Biasanya dalam Sistem Shaklee, sekiranya ahli tersebut tidak aktif selepas dua tahun makanya data keahlian tersebut akan hilang. Jadinya, ahli tersebut perlu mendaftar sebagai ahli baru semula untuk mengaktifkan keahlian mereka kembali. 

Kan dah rugi tu! padahal anda boleh saja memperbaharui keahlian secara automatik dan PERCUMA seumur hidup hanya dengan pembelian apa juga produk Shaklee 3 bulan sebelum tarikh hari lahir anda. 

Contohnya begini:

  • Tarikh lahir anda ialah 7 oktober.
  • walaupun Anda beli Herbal blend serendah RM34  pada 21 Julai.
  • Maka, keahlian anda secara automatik akan diperbaharui untuk tahun tersebut.

Ringkasnya, Free Membership Renewal setiap kali anda sambut hari lahir setiap tahun. Best ke best!😍

Cara Renew Membership Shaklee dengan mudah sebagai Ahli Shaklee yang AKTIF :

  • login ke website Shaklee atau
  • Upline bantu anda untuk renewkan
  • walk in saja ke mana-mana branch Shaklee
Paling istimewanya bila anda sudah mendaftar sebagai ahli Shaklee, Shaklee telah menyediakan MyE-ID Card ini , ia berfungsi seperti authority card anda sebagai agen Shaklee yang berdaftar, jadinya ia sangat membantu meningkatkan 'trust'' bakal pengguna yang ingin membeli Shaklee dengan anda.




Bagi saya sangat rugi mereka yang tidak terus mengaktifkan keahlian Shaklee mereka. Mana tahu dengan terus aktif sebagai ahli Shaklee walaupun  bermula membeli suplement hanya untuk keperluan diri dan keluarga , ia membuka peluang kita menjana pendapatan walaupun secara sampingan.

'Kita juga sebenarnya mampu bantu lebih ramai lagi di luar sana yang berusaha untuk dapatkan kesihatan yang lebih baik dengan amalkan gaya hidup sihat dengan pengambilan Shaklee sebagai makanan tambahan mereka yang kita sedia maklum adalah Supplement Terbaik dari bahan semulajadi."

Sesungguhnya pelaburan untuk kesihatan tidak pernah merugikan. Paling penting produk Shaklee adalah sentiasa selamat, berkesan dan mempunyai banyak proven result .

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai bisnes online Shaklee boleh hubungi saya untuk saya bantu anda lebih sihat di samping menjana pendapatan bersama Shaklee. Jom sertai kami dan dapatkan penjimatan sehingga 25% untuk setiap pembelian produk Shaklee.

Nak daftar ahli sendiri dan dapatkan lebih banyak penjimatan , terus KLIK SINI 

Sebarang pertanyaan lanjut , terus hubungi saya 👇




FB PAGE MOBILE SPA : Kursus Mobile Spa Termurah

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#cashrebate
#renewalShakleeDenganMudah
#PengedarShakleeBaganDatuk



Comments

Popular Posts