Pengalaman Guna Youth Shaklee dalam Mobile Spa


 Assalamualaikum semua dan salam sejahtera, sebagai wanita pastinya kita sentiasa menjaga rutin kecantikan wajah kita dengan mendapatkan servis facial dari pusat-pusat kecantikan yang menggunakan produk/ skincare yang terbaik untuk kesihatan kulit kita.



Skincare yang baik adalah sangat penting untuk kulit ketika melakukan facial, ini disebabkan facial dapat membantu membuka pori-pori dan menghilangkan kotoran serta minyak yang terperangkap di dalam kulit.

Berikut adalah beberapa sebab mengapa skincare yang baik sangat penting ketika facial mampu menjadikan kulit kita kekal sihat dan cantik


  • Membersihkan kulit secara lebih menyeluruh - Facial dapat membuka pori-pori dan menghilangkan kotoran dan minyak, tetapi kita juga perlu menggunakan produk skincare yang tepat untuk membersihkan kulit secara menyeluruh dan mencegah kotoran serta minyak masuk kembali ke dalam pori-pori kita.
  • Menghidrasi kulit - Facial dapat menghilangkan kelembapan alami kulit, jadi sangat penting untuk menggunakan produk skincare yang menghidrasi dan melembapkan kulit selepas facial. Ini dapat membantu menjaga tekstur kulit tetap lembut dan tegang.
  • Menyediakan nutrisi penting - Facial juga dapat membantu memperbaiki keanjalan kulit, tetapi keberkesanannya dibantu oleh produk skincare yang mengandungi nutrisi penting seperti vitamin, anti-oksidan, dan peptida untuk membantu memperbaiki dan mengembalikan elastik kulit. Dan nutrisi itu pasti boleh didapati dalam Youth Skincare Shaklee
  • Melindungi kulit dari bahaya sinar UV - Selepas facial, biasanya kulit mungkin lebih sensitif kepada sinar matahari, jadinya sangat penting untuk kita gunakan produk skincare yang mengandungi perlindungan sinar UV bagi memelihara kulit dari kerosakan akibat sinar matahari.

Dengan menggunakan produk skincare yang tepat sebelum dan selepas facial, kita dapat memperoleh kebaikan secara menyeluruh dari facial sekaligus menjaga kulit kita tetap sihat dan cantik.

Sejak saya memulakan bisnes Mobile Spa BOTG pada tahun 2018 atas nama sendiri iaitu Imani Home & Mobile Spa, saya menggunakan sepenuhnya produk Youth Shaklee Skincare dalam servis facial. Sememangnya kebanyakan regular customer saya sangat berpuas hati dengan servis yang saya berikan.

Antara sebab utamanya ialah keberkesanan Youth Shaklee ini dalam merawat kulit sangat terbukti. Dan ini menyebabkan mereka sentiasa repeat servis bila penggunaan Youth Skincare ini sangat efektif bagi merawat masalah kulit wajah mereka. Ada yang sampai mintak facial 2-3 kali seminggu tau gara-gara Youth Shaklee ni hihi 😍

Jom saya kongsikan gambar sebahagian customer saya yang sangat suka kan servis facial menggunakan Youth Shaklee ini.







Bagaimana Skincare Youth Shaklee ini dapat membantu kita untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik :

  • Youth Shaklee sangat membantu memperbaiki dan mencerahkan kulit - Skincare Youth Shaklee mengandungi vitamin C dan E yang penting untuk membantu melawan radikal bebas dan memperbaiki kulit yang kusam
  • Menyediakan hidrasi yang mencukupi - Produk-produk Skincare Youth Shaklee mengandungi bahan-bahan yang membantu menjaga kelembapan kulit sehingga kulit kita kelihatan lebih lembut dan licin.
  • Menyediakan nutrisi penting - Set lengkap Youth Shaklee mengandungi nutrisi penting seperti kolagen, asid hialuronik, dan antioksidan yang membantu menjaga kecantikan kulit dan mengurangkan tanda-tanda penuaan/ anti-aging. Tak hairanlah mereka yang konsisten amalkan Youth Skincare ini kelihatan awet muda😊
  • Menjaga kulit dari bahaya sinar UV - Produk-produk Skincare Youth Shaklee mengandungi perlindungan sinar UV yang membantu melindungi kulit dari bahaya sinar matahari dan mengurangkan risiko dari kerosakan kulit seperti pigmentasi dan kusam.

Dengan menggunakan Skincare Youth Shaklee secara teratur, kita dapat membantu memperbaiki keadaan kulit kita dan menjaga kecantikan kulit dalam jangka masa panjang.

Jom lihat antara testimoni mereka yang gunakan Youth Skincare ini.





Ini adalah antara testimoni / feedback customer mobile Spa saya , saya sangat berbangga dapat menyertai team Mobile Spa BOTG kerana Kelas Facial BOTG menggunakan produk yang selamat digunakan, diyakini ramai dan mempunyai banyak proven result. 

Kepuasan pelanggan saya selepas mereka mendapatkan servis facial sedikit sebanyak menambah semangat saya memberikan servis yang terbaik dalam bidang mobile spa ini . Pengalaman mobile Spa menggunakan Youth Shaklee skincare ini sebenarnya sangat membantu menaikkan trust customer kita sekaligus meningkatkan lagi permintaan pelanggan kita dalam servis facial.




wajah lebih segar selepas facial menggunakan Youth Shaklee





Kepada yang dah lama mencari-cari cara untuk tambah income tu jangan tunggu lama-lama, bertindaklah sekarang. Nak tahu detail tentang bisnes mobile Spa (BOTG) dan
Kelas Facial BOTG yang trending kini terus contact saya ya😊atau 
terus ke FB page >>>> Kursus Mobile Spa Termurah



Hubungi atau whatsapp saya Norra team BOTG (Beauty On The Go) Mobile Spa



Norra Imani,
📲016-3649751
Beautician BOTG
Proud Owner of Imani Mobile Spa,
Instagram: 
Perak Darul Ridzuan












#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline
.


Comments

Popular Posts