Kelas Bisnes Facial Terkini BOTG (Beauty On The Go) Mei 2023

 




Assalamualaikum sahabat maya semua, bila bercakap tentang cara tambah income , sebagai wanita dan isteri  kita pasti mencari satu bisnes atau kerja yang sesuai dengan jiwa kita , betul tak? Wanita biasanya tidak boleh dipisahkan dengan hal yang berkisarkan tentang penjagaan kecantikan. 

Saya mengakui  sebelum saya terjebak dengan bisnes Mobile Spa, saya sebenarnya tak sangka ada bisnes yang begitu menguntungkan sekaligus memberi nilai tambah kepada orang lain juga.

Ok, Jom saya cerita sikit tentang bagaimana kelas bisnes facial Mobile Spa BOTG (Beauty On The Go)  ini membantu ramai wanita termasuk saya sendiri dalam menjana extra income dan dapat instant cash dengan mudah. 

Senang Buat Duit Tanpa Mengira Golongan

Tak kisahlah  siapa kita walau pun penganggur , kerja kerajaan, eksekutif, ibu tunggal, pekerja kilang hatta golongan profesional sekalipun. Dengan bisnes facial mobile spa, bila anda mempunyai kemahiran yang betul, tak mustahil boleh dapat income yang banyak dalam masa yang singkat. 

Mobile Spa ni tak semestinya hanya buat servis ke rumah customer, sekiranya anda tidak mempunyai lesen kereta atau kenderaan, anda juga mampu menjadikan kediaman anda sebagai Spa dengan konsep Home Spa, maksudnya peluang untuk anda sentiasa dapat instant cash pun masih terbuka luas, selagi mana anda rajin dan dan mempunyai semangat yang kuat, tiada alasan untuk rebut banyak peluang tambah income di luar sana.

Antara income team BOTG dgn mobile Spa walaupun bergelar surirumah


feedback bekas lawyer yang terjun dalam bidang mobile spa

Modal Yang Rendah Dan Support Group Yang Happening!

Dengan bisnes Mobile Spa di bawah (BOTG), anda boleh memulakan mobile spa anda sendiri dengan modal yang agak rendah berbanding dengan Kursus facial spa lain di luar sana. 

Kebanyakannya kursus facial mobile spa yang  yang ditawarkan di luar sana adalah dengan pakej yang sangat mahal sehingga mencecah puluhan ribu ringgit untu satu sesi dan biasanya ia dijalankan secara beramai-ramai berbanding Kursus Facial BOTG 'one to one' training oleh trainer kami yang sangat berpengalaman.

 Kami juga ada support group yang sangat happening bersedia membantu antara satu sama lain jika ada sebarang permasalahan dan berkongsi tips serta pendapat yang sangat membantu korang buat servis facial dengan lebih yakin lagi.

Kursus Spa Facial BOTG yang ditawarkan adalah dengan modal yang rendah dan mampu milik untuk semua. 

Produk Yang Selamat Dan Di yakini Ramai



Mobile Spa BOTG menggunakan produk Youth Shaklee sebagai skincare utama dalam memberi servis kepada pelanggan.

Dah tentu dengan produk yang telah menjalani kajian klinikal hampir 8 tahun, memberi nilai tambah yang tinggi kepada pengguna. Ini menambahkan lagi kepercayaan pengguna kepada bisnes Mobile Spa dalam terus mendapatkan servis daripada kita. Youth Shaklee juga telah terbukti sangat baik untuk anti-aging dan menyelesaikan banyak masalah kulit wajah terutamanya wanita asia.

Jadinya, memang akan sentiasa ada permintaan pelanggan yang setia dengan bisnes Mobile Spa yang kita jalan kan. Pelanggan pun akan rasa lebih selesa dan percaya dengan produk eksklusif yang kita gunakan.



Harga Pakej Spa BOTG: RM1,999

Apa yang anda akan dapat dalam Pakej ini





👉 Full set of Youth Skincare
👉 Natural Scrub
👉 Natural Masker
👉 Additional of 2 types of Mask (Gold & Clay)
Pakej Spa RM 1,999
================

Pakej training Spa ini sangat-sangat berbaloi kerana ia di datang kan lengkap dengan semua produk Spa, kit Spa beserta Beg Mobile Spa.

Dan training Spa pula adalah secara praktikal one to one (bukan secara online)

Selesai sahaja kursus, peserta boleh terus on business Spa!


PAKEJ INI TERMASUK:

1) Produk lengkap untuk mulakan Spa
2) Module training
3) Hands on Kelas Training Spa secara one to one
4) Marketing Class untuk mulakan bisness
5) Support Group
6) Video Demo (untuk Rujukan & refresh semula)
7) Kit Spa
 8)Beg Mobile Spa
9) Sijil Penyertaan
10) Hardcopy Module beserta Kitab Harga







Anda juga berpeluang belajar 2+1 courses



💜Facial Relaxing Treatment
💜Face Massage
💜+1 how to set up home & mobile spa

🌹BONUS🌹

✔ module lengkap
✔ support group
✔ beauty products lengkap
✔ basic tools
✔ lifetime coaching
✔ income 6 penjuru

- habis training dah boleh terus run spa atas nama sendiri😊



Kelebihan sertai Kelas Facial BOTG (Beauty On The Go)



1) Training yang cepat dan sangat  mudah ,  training selesai dalam masa satu hari saja! selepas tu korang dah boleh mulakan mobile Spa atas nama sendiri dan mula jana income setiap hari!😍

2) Kursus Spa yang sangat praktikal & fleksible . Ramai peserta yang terdiri daripada ibu-ibu terpaksa bawa anak untuk Kelas Facial BOTG ini, walaupun bawa anak ketika training, ia tidak menganggu kelas malah peserta dapat  dapat  mengikuti training dengan jayanya.

3) Produk yang lengkap untuk terus memulakan bisness Mobile Spa - selesai je kursus korang tak perlu lagi pening ² nak cari alatan spa, produk yg disediakan cukup lengkap dan dah boleh terus mula bagi servis!

4) Barang asas Spa disediakan , korang tidak perlu risau untuk dapatkan alatan spa sebab dengan Kelas Facial BOTG ini semua tool telah lengkap untuk digunakan.

5) Sijil Penyertaan diberikan.

6) Setiap module BOTG telah disusun dgn teliti agar peserta MAMPU utk apply terus ilmu tersebut. Kami JAMIN, setelah selesai sahaja kursus Spa, anda boleh terus mulakan bisness Mobile Spa anda! 

7) Dengan Ilmu Spa yg kami ajar, anda berpeluang untuk memperoleh pendapatan hari2! Bila ada ILMU, diri anda umpama "magnet" duit tau !

8) Bimbingan support group & mentor yang akan guide untuk berjaya. Inilah istimewanya Kelas Facial BOTG berbanding dengan kelas facial lain di luar sana. Selepas kursus, korang akan dimasukkan dalam group khas whatsapp / dan telegram BOTG untuk dibimbing secara berterusan.

9) Setiap alumni BOTG juga diberi panduan bagaimana untuk mengekalkan kesihatan & kecantikan dari segi luaran juga dalaman, melalui Kelas2 Nutrisi yg dijalankan from our certified Nutritionist (kami tidak mahu Beautician kami hanya sekadar cantik di luar sahaja).





Hanya dengan MELABUR sekali sahaja , kita dapat ilmu cari duit yang best camni iaitu servis facial bisnes MOBILE SPA, 100% keuntungan hanya kita yang punya.

Golongan mana yang patut  sertai Kelas Bisnes Facial BOTG ini?

·         Ibu tunggal ( extra income utk belanja anak2)
·         Wanita bujang ( yang nak cari duit utk belanja kahwin hihi)
·         Student yang nak buat part time
·         Surirumah ( yang dah lama cari bisnes yg sesuai dengan jiwa dengabn masa yang                  (fleksible)
·         Golongan yang bekerja tapi mencari-cari part time job denga masa yang fleksible

Kalau anda antara yang tersenarai dalam golongan di atas, Jom jadi sebahagian daripada team kami di BOTG (Beauty On The Go)  anda pasti tidak menyesal buat bisnes ini. Biasanya kami sentiasa ada sesi preview Percuma di ZOOM dan FB Live untuk korang dapat dengar sendiri  feedback peserta yang dah join bisnes ini. Jadinya, korang boleh bertanyakan apa jua soalan berkenaan Kelas Facial BOTG ini melalui preview tersebut.










Jangan tunggu lama-lama, bertindaklah sekarang. Nak tahu detail tentang bisnes mobile Spa (BOTG) yang trending ini terus contact saya ya😊atau terus ke FB page >>>> Kursus Mobile Spa Termurah



Hubungi atau whatsapp saya Norra team BOTG (Beauty On The Go) Mobile Spa



Norra Imani,
📲016-3649751
Beautician BOTG
Proud Owner of Imani Mobile Spa,
Instagram: 
Perak Darul Ridzuan












#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline
.


Comments

Popular Posts