Jom Capai Impian Dengan Bisnes Mobile Spa

 


Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua 😊 terima kasih pada yang masih sudi singgah di blog saya ini. Sepanjang minggu ini , alhamdulillah tak putus-putus permintaan pada servis mobile spa saya Imani Mobile Spa . Ramai nak facial dan rehatkan badan setelah seharian penat bekerja . Permintaan semakin meningkat lebih-lebih lagi ketika hujung minggu tau, sebab ramai yang cuti kan!

Jadi kita jangan lepaskan peluang buat duit, dengan menyertai Kelas Facial BOTG ini, korang pasti tak menang tangan. Tak percaya cuba tengok Testimoni Buat Dengan Mobile Spa BOTG ini.

Tidak mustahil dengan bisnes mobile Spa ini sebenarnya kita mampu mencapai impian kita ya, biasanya wishlist kita nak capai bila buat bisnes ni seperti :

  • Bantu suami perbaiki ekonomi keluarga
  • Bagi duit pada mak ayah / mertua
  • Sediakan best education untuk anak-anak kita
  • Provide supplement/ makanan tambahan terbaik untuk diri dan keluarga
  • Bersedekah dan mengeluarkan zakat perniagaan / pendapatan
  • Menunaikan umrah dan haji bersama keluarga tersayang
  • Beli keperluan diri dan anak-anak tanpa berkira-kira
  • Bercuti bersama keluarga bila-bila masa sahaja

Kalau ikut nak listkan tu memang banyak impian kita nak capai, betul tak? Pilih bisnes yang betul dan kalis ekonomi, serta sentiasa ada ''high demand''. Bisnes mobile Spa ni adalah pilihan terbaik anda.



Kenapa saya yakin dengan bisnes Mobile Spa mampu bantu kita capai impian yang kita nak sebab hanya dengan Mobile Spa BOTG kita ada sistem yang sistematik dan sediakan income dari 6 penjuru!

Buktinya adalah leader kami sendiri Master Ainul Shahrazad founder projek BOTG ini mampu memiliki aset sendiri dan sentiasa bercuti ke luar negara dengan Bisnes Mobile Spa BOTG.


Master Ainul di london

aset yang beliau miliki dan income sebulan dengan sistem yang ada dalam BOTG

✅Dalam BOTG, duit tetap masuk walaupun anda tak sempat nak buat servis sebab kita ada 5 penjuru income yang lain , nak tau caranya ? kita akan dedahkan bila anda join Kelas Facial BOTG nanti!

✅ Team BOTG ada Sistem Mentoring & Follow up yg power. Contoh bila anda tak dapat nak cari customer, atau tak yakin nak buat servis ,kita sentiasa ada mentor dan team yang setia membantu.

BOTG juga mempunyai Support Group yang sangat-sangat berharga , hubungan sesama kami bukan hanya setakat berbisnes sahaja tapi lebih kepada ukhwah, keluarga dan kasih sayang. Paling best, tidak akan ada isu cantas antara satu sama lain sebab kita ada sistem yang adil. Team mobile Spa BOTG juga sangat eksklusif sebab team kami ada yang berpeluang bercuti ke luar negara tau walaupun hanya dengan berbisnes mobile spa!

percutian ke Dubai team Mobile Spa TWB yang kini di new branding sebagai BOTG


Dalam sistem BOTG, Kami juga provide career development. Yang mana setiap peserta ada peluang untuk upgrade income & skills. Jadinya bila kita ada skill yang betul, memang tak mustahil untuk kita capai impian kita walaupun hanya bergelar seorang surirumah sebab kita ada bisnes yang stabil dengan sistem yang betul dan sistematik😎
Yerlah sampai bila nak buat services je kan.

Bila ada career development ni, maka team pun akan sentiasa bersemangat nak upgrade. Ibarat naik pangkat. jadinya kita ada persaingan yang sihat.
Dalam BOTG, kami juga berikan Road map untuk setiap ahli membuka Franchise Mobile Spa di seluruh Malaysia 🇲🇾 tanpa keluar sesen pun modal!



Antara team kami  seorang ex-lawyer yang berjaya membuka franchise mobile Spa
 hampir keseluruh negara


Mana nak cari bisnes model yang dapat buka franchise tanpa perlu keluarkan modal berpuluh ribu? best ke best! hanya dengan bisnes mobile spa BOTG.

So kita jangan berhenti berimpian walau pun sedikit, sebabnya tiada yang mustahil untuk kita capai bila kita jumpa bisnes yang betul dan semangat yang kuat. Dengan bisnes Mobile Spa dibawah BOTG , anda pasti boleh mencapai segala impian yang anda dah lama impikan selama ini.

"Jangan pernah menghentikan impianmu hanya kerana orang lain mengatakan itu tidak mungkin. Tidak ada yang tak mungkin jika kamu memiliki keyakinan dan kerja keras." - Nelson Mandela "


Jadi jangan tunggu lama-lama, bertindaklah sekarang. Nak tahu detail tentang bisnes mobile Spa (BOTG) yang trending ini terus contact saya ya😊atau terus ke FB page >>>> Kursus Mobile Spa Termurah



Hubungi atau whatsapp saya Norra team BOTG (Beauty On The Go) Mobile Spa



Norra Imani,
📲016-3649751
Beautician BOTG
Proud Owner of Imani Mobile Spa,
Instagram: 
Perak Darul Ridzuan












#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline
.


 


 




Comments

Popular Posts