Kebaikan ESP Pada Tubuh Badan Kita.




Jom kita kenali apa itu ESP ( Energizing Soy Protein)? Bagaimana ia dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan kita dengan pengambilannnya secara konsisten. Kalau korang nak tau ESP ini adalah supplement terawal Shaklee yang saya amalkan. Memang best tau kesannya terutama sekali pada wanita, dan ia sangat sesuai diambil oleh ibu hamil dan ketika berpantang.


Esp ini adalah dari sumber soya yang tidak diubah suai secara genetic (non-GMO), soya yang organic, dan tiada hormon tambahan untuk mempercepatkan pembesarannya. Ia dihasilkan di bawah Program Pemeliharaan Identiti (IPP). ESP ini juga lengkap semua 9 asid amino yang diperlukan dalam badan yang tidak boleh dihasilkan oleh badan kita sendiri. Ia hanya dapat daripada makanan sahaja.



Badan kita masih boleh menghasilkan kulit baru, Cuma kulit yang terhasil tu jadi kusam dan tidak cantik. Ia disebabkan kekurangan asid amino.




ESP adalah dalam kategori makanan rendah GI cuma 39 sahaja. Apa manfaat pada kesihatan bila kita amalkan ESP Soy Protein GI rendah ni?

Supaya kekal bertenaga lebih lama.

Dengan segelas ESP sahaja, anda telah mengambil sejumlah 14gram protein yang mampu membuat anda berasa kenyang lebih lama. ESP ini sangat membantu untuk bertahan dari rasa lapar lebih lama dan  memberikan tenaga berpanjangan untuk mereka yang aktif dan  sentiasa menggunakan tenaga dalam aktiviti harian.

Ini menjadikan ESP menjadi pilihan utama ramai ketika berpuasa

Membantu menurunkan berat badan.

Para penyelidik di Fakulti Biologi, Universiti Copenhagen telah mengesahkan bahawa kebanyakan penasihat kesihatan (berat badan) mendakwa bahawa: makan dengan diet yang tinggi protein dan sedikit kalori kanji(rendah GI) dapat membantu mengurangkan berat badan. -Zestfulness

Mengekalkan paras glukosa yang sihat bagi pesakit kencing manis.

Semakin tinggi nilai GI sesebuah karbohidrat, maka semakin banyak insulin yang akan dirembeskan kerana tindakbalas karbohidrat tersebut. ESP adalah diet rendah GI yang membantu memastikan insulin dirembeskan dengan kadar yang lebih perlahan sesuai dengan keperluan pesakit kencing manis.

Jika anda memerlukan ESP untuk mana-mana fungsi di atas, boleh dapatkan ESP daripada saya samaada melalui pos atau penghantaran terus kepada anda jika berdekatan. 

Bulan Febuari ESP ni ada promosi istimewa tau!

💓Beli 2 tong hanya RM150 siap dengan FREE MEMBERSHIP ( DAFTAR SINI )

💓Beli 3 tong hanya RM250 for existing member


4 Tips Terbaik Amalkan Energizing Soy Protein

✅ Elakkan bancuh ESP dengan air panas, air berkafein seperti kopi, nescafe dan teh.
✅ Jangan minum bersama air berkarbonat sebab boleh memusnahkan zat.
✅ Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana membebankan ginjal. Protein yang banyak membuatkan buah pinggang kita bekerja lebih kuat. Ambil ikut sukatan.
✅ Bancuh ESP gunakan shaker atau tumbler. Mudah sikit nak sebatikan daripada gunakan sudu. Berketul ketul dan susah nak larut jika guna sudu.


Yang belum tu eloklah grab cepat, tengah murah ni! Shaklee ni you nak jimat please beli time promo.







Berminat nak order ? Boleh terus whatsapp saya 016-3649751

Ingin dapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?



Hubungi kami untuk:-

KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!






FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!





Nora Yusof


Beautician BOTG
Whatsapp : 016-3649751
FB : Norra Imani
IG : shakleeby_noraieda (Shaklee)
IG : botg_mobilespaperak (BOTG)


FB PAGE MOBILE SPA : Kursus Mobile Spa Termurah






Comments

Popular Posts