MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN

Bagaimana Mobile Spa Bantu Jana Pendapatan Wanita....


Assalamualaikum semua, bila bercakap tentang menambah income , sebagai wanita kita mesti mencari satu bisnes atau kerja yang sesuai dengan jiwa kita , betul tak?

Saya mengakui  sebelum saya terjebak dengan bisnes Mobile Spa, saya tak sangka ada bisnes yang begitu menguntungkan sekaligus memberi tambah nilai kepada orang lain juga.

Ok, Jom saya story sikit tentang bagaimana Mobile Spa under (TWB) ini membantu ramai wanita termasuk saya sendiri dalam menjana extra income .





Senang Buat Duit Tanpa Mengira Golongan

Tak kisahlah  siapa kita walau pun penganggur , kerja kerajaan, eksekutif, golongan profesional, ibu tunggal, pekerja kilang sekalipun. Dengan mobile spa, bila anda mempunyai skill yang betul, tak mustahil boleh dapat income yang banyak dengan masa yang singkat. 

Mobile Spa ni tak semestinya hanya buat servis ke rumah customer, sekiranya anda tidak mempunyai lesen kereta atau kenderaan, anda juga mampu menjadikan kediaman anda sebagai Spa dengan konsep Home Spa, maksudnya peluang untuk anda sentiasa dapat instant cash pun masih terbuka luas, yang penting kena rajin kan, hihi..



Modal Yang Rendah

Dengan Mobile Spa di bawah (TWB), anda boleh memulakan mobile spa anda sendiri dengan modal yang agak rendah berbanding dengan Kursus Spa lain di luar sana.

Kursus Spa yang ditawarkan juga mempunyai 2 pilihan mengikut bajet anda sendiri. Pakej A hanya bernilai RM 1,999 dan Pakej B bernilai RM 2,999 digabungkan bersama 1 Kursus Make Over.

Produk Yang Selamat Dan Di yakini Ramai


Mobile Spa TWB menggunakan Youth Shaklee sebagai Skincare utama dalam memberi servis kepada pelanggan.
Dah tentu dengan Produk yang telah menjalani Kajian Klinikal hampir 8 tahun, memberi nilai tambah yang tinggi kepada pengguna. Ini menambahkan lagi kepercayaan pengguna Mobile Spa dalam terus mendapatkan servis daripada kita. So, memang akan sentiasa ada permintaan pelanggan yang setia dengan Mobile Spa yang kita jalan kan. Pelanggan pun akan rasa lebih selesa dengan produk eksklusif yang kita gunakan.









So bayangkanlah, kalau dalam sehari kita boleh dapat income RM 200-RM300, dalam masa sebulan berapa agaknya kita boleh jana income kita, Best kan?? Memang bestlah kalau buat duit hari-hari camni, betul tak ?



Contoh sehari kita dapat RM 100 pun, Macam –macam kita boleh buat kan…
  •   beli barang dapur
  •   bagi pada mak ayah
  •   beli apa je kita nak
  •   buat saving
  •   beli barang basah
  •   beli apa je anak nak, contohnya : mainan, makanan
  •   belanja family makan
  •   macam-macam la kan 

Best kan bila kita ada duit sendiri, nak manage macamana pun, tak siapa nak argue hihi…

Hanya dengan MELABUR sekali sahaja , kita dapat ilmu cari duit yang best camni iaitu MOBILE SPA, 100% keuntungan hanya kita yang punya.

Golongan mana yang patut buat MOBILE SPA ni?

  • ·         Ibu tunggal ( extra income utk belanja anak2)
  • ·         Wanita bujang ( yang nak cari duit utk belanja kahwin hihi)
  • ·         Student yang nak buat part time
  • ·         Surirumah ( yang dah lama cari bisnes yg sesuai dengan jiwa dan masa yang fleksible)
  • ·         Golongan yang bekerja nak tambah  Income lebih

So, kalau anda antara yang tersenarai dalam golongan di atas, Jom Join team kami..Dengan mobile Spa under (TWB), anda pasti tidak menyesal buat bisnes ni.




Jangan tunggu lama-lama, bertindaklah sekarang. Nak tahu detail tentang bisnes mobile Spa yang best ni wasap je saya ye 016-3649751



Norra Imani
Beautician Mobile Spa by Imani Mobile Spa
Alumni TWB 
noraieda82@gmail.com






Comments

Popular Posts